Bindlijn, Breeklijn PDF-probleem en afdrukken

Hoi allemaal 

Hier heb ik een klein probleem met de weergave van breeklijnen:

Zoals hierboven kun je zien dat ik de breuklijn van de dimensie heb ingeschakeld, maar als ik mijn tekening overschakel naar PDF

of bij direct printen verdwijnt dit regeleinde: 

Elk idee of het een bug is of gewoon een instelling om te activeren, bij voorbaat dank:)

Omhoog:/

Hallo

Zorgt het verplaatsen van de kansen ervoor dat de breuk opnieuw verschijnt?

Bij het printen reconstrueert SW de tekening, waardoor er af en toe kleine verschuivingen in de afmetingen ontstaan en als gevolg daarvan de breuklijnen in de afmetingen kunnen verdwijnen. Het belangrijkste is, komt het goed uit in print (PDF of direct print)?

Als dat zo is, is het gewoon een weergavefout. Ik vind dat deze pauzes vrij onstabiel zijn in gebruik (SW2016 SP5).

2Hallo, Bedankt voor je antwoord, 

Wat betreft de twee foto's die ik hierboven heb geplaatst, de eerste staat op SolidWorks, als ik de afmeting in SolidWorks verplaats, volgt de afbreekregel heel goed, maar de tweede afbeelding staat op een PDF, zodra ik afdruk (Preview of print) of ik verander het in PDF verdwijnt deze break-regel. (SW2018 SP2)

Oeps, slecht gezien dat het de PDF was, ik keek net op mijn SW2018 SP2-werkstation en niet het probleem.

We moeten met de ondersteuning kijken of ze een idee hebben waar het probleem vandaan komt, want voor zover ik weet is er geen specifieke optie.

Oké, dus het is waarschijnlijk dat ik een instelling heb gewijzigd, wat zou kunnen verklaren waarom deze niet op mijn pdf's verschijnt. 

Bedankt.  :)

Hallo

Probeer te updaten naar de sp3 die net is uitgebracht. De bug is mogelijk verholpen.