Buigende lijn

In delen met meerdere lichamen over het algemeen... Maar in de montage overkomt het mij ook!!

maar hier in dit geval is het in multibody waar ik dit probleem heb ... Dus ik ga de onafhankelijke onderdelen maken en ze in een assemblage invoegen, want ik ga niet blijven hangen in deze kleinigheid die me doet smelten, verspil een beetje te veel tijd ...  

Ik werk zelden in multi-body omdat er meer problemen zijn dan in enkele onderdelen. Meestal begin ik in een lege assemblage en maak ik er gaandeweg mijn onderdelen in, het principe is identiek aan de multi-body maar met de nadelen min.

Oké, ik ga mijn manier van werken herzien en je bent niet de eerste die het me vertelt sinds het begin van mijn onderzoek. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om mij te antwoorden en ik zal u op de hoogte houden als het in de montagemodus mijn probleem heeft opgelost.

Geen zorgen, normaal gesproken zou het beter moeten werken.

Terug naar het onderwerp...

Beginnen met een lege assemblage en de onderdelen gaandeweg maken is het beste!! Bedankt voor alles ac cobra 427.. Het plezier van het tekenen komt bij mij terug!!

1 like

Zitten de buiglijnen niet aan de andere kant van het plaatwerk? In dit geval kan het veranderen van het vaste vlak de gevouwen lijnen onthullen die aan de buitenkant niet zichtbaar zijn?

Ik ben bang om iets stoms te zeggen, maar je weet nooit ^^

Dit lijkt een beetje op het probleem dat ik had, geen graveerstreken bij het exporteren in dxf... Ze stonden aan de verkeerde kant

1 like