Hallo. Ik heb een probleem dat ik niet kan oplossen op SolidWorks. Ik beschrijf het probleem: ik ben bezig met het herontwerpen van een echt krom onderdeel (luchtvaart) Ik heb het onderdeel in het echte leven en ik heb een KEYENCE-camera met sonde. kortom, ik heb een probleem met een gladstrijking die ik graag zou willen doen. Onmogelijk om de volgende fout op te lossen, ofwel is het "de afvlakkingsbewerking is niet voltooid" of het is de geometrie heeft een dikte van nul. Ik vraag om me de preview te laten zien en blijkbaar geen probleem, maar het mislukt elke keer. Wat betreft de nulgeometrie, ik heb al een van de vlakken verschoven omdat ik dacht dat het de verbinding was die het probleem was, maar het is niets opgelost
Hallo; Vergeet ook niet om de gebruikte Solidworks-versie te specificeren. … Zonder al te ver op de zaken vooruit te lopen, lijkt het probleem te zitten bij de basisschets (rood omcirkeld).
Is er een reden om een extra lichaam te maken, in plaats van het bestaande lichaam uit te breiden en er materie uit te verwijderen (lijkt mij eenvoudiger). Ik kan je niet meer helpen (Solidworks 2022 voor mij.)
de reden is dat het onderdeel op een Falcon F50 is gemonteerd en identiek is gereproduceerd. Het stuk is gedraaid en gebogen. Ik teken eerst het onderste deel en controleer het direct op Tridi door het echte deel te voelen. net als zijn valideer ik de vorm van de bodem voordat ik het geheel aanpak. Het onderdeel dateert uit 1984 (het is een bewegend onderdeel van een aero-rem), het moet worden gereproduceerd op min of meer 0,2 mm om het te bewerken. Ik werk stap voor stap, want waar ik werk ben ik ook kwaliteitscontroleur en MIG-lasser. Kortom, het is een ander onderwerp ^^ de cilinders me in staat stellen de DXF-blokken te lokaliseren die ik met de Keyence-camera maak. Dit stelt me in staat om mezelf in elke fase te herpositioneren.
@Sylk is op de goede weg... Door het mengen tijdens het gladstrijken uit te schakelen, stemt Solidworks ermee in om de body te maken (met de originele schetsen).
BEWERKEN: EUREKA! Het werkte vreemd, het overzicht hield zich ook niet aan de realiteit, de basisgrens maar het werkt. Ik heb mijn spel. Hartelijk dank voor de tijd.
F50B161001B6-REV-F versie 2022.SLDPRT (987.6 KB) Door de schetsen opnieuw te knippen heb ik dat gedaan!! met de smoothing-functie en door aan de trajecten te werken
Geweldig, dus ik keek een beetje verder nadat ik verder was gegaan met het project, ik controleerde mijn volledige curve op de tridi, ik zit binnen de tolerantie van 2/10, dus ik wilde de kamer schoner maken, maar ik merk dat ik weer vastzit. Ik heb alle punten uit het eerste deel genomen en ik probeer ofwel een grensbasis of een gladde basis opnieuw te doen en in opstand te komen. onmogelijk. Dezelfde boodschap komt terug. "Onmogelijk om een 3D-tipgezicht te maken" Ik begrijp het niet.
Ik zou dan het achterste deel netjes willen herwerken, maar als ik het voorste deel nog niet kan doen, is het geen overwinning. Hier is de 2022-versie van de munt f50b161001b6 v 2022.SLDPRT (1.6 MB)
En voor degenen die het zich afvragen, hier is een foto van het stuk dat voor de camera poseert. en helaas heb ik geen scanner, er zit nog een beetje werk in, maar door het maken van zakken zou het goed moeten komen.
Het lukt me ook om de omtrek te maken, dat gezegd hebbende, het zijn vooral de bovenste vormen Op het eerste deel aan de linkerkant van de foto en beperkend tot aan de zijhaak, wat een probleem is, kom ik er. Ik creëer twee oppervlakken boven en onder, en ik extrudeer beide oppervlakken en ik krijg volume. Met de oppervlaktegereedschappen. Je moet per sectie gaan Ik veronderstel dat het niet mogelijk is om de formulieren te vereenvoudigen.