Hoe hebben jullie de verschillende panelen gegenereerd? Als ze niet zijn gemaakt via het commando mechanisch gelaste elementen, geloof ik niet dat je kunt krijgen wat je wilt.
Werk uw lijst met gelaste onderdelen bij, ga terug naar uw MEP en u zou de juiste hoeveelheden moeten hebben.
Als u zich afvraagt waarom u meerdere lijnen voor dezelfde lengte heeft, is het gewoon dat deze messen bewerkingsfuncties hebben. Solidworks maakt onderscheid tussen hen.
Er is, voor zover ik weet, geen manier om profielen te groeperen op basis van een veld in een lijst met gelaste onderdelen.
Het is me gelukt om je bestand te openen: alles is normaal!
Ik denk dat je een probleem hebt met de regels 2 en 3 van je tabel. In feite onderscheidt SW lichamen op basis van hun lengte, maar ook op basis van eventuele veranderingen in de topologie (de uitsparingen in uw geval).
Het is mogelijk om de tabel te wijzigen op tekeningniveau (lijnsamenvoeging) of door de automatische update van de mechanisch gelaste onderdelenlijst te verwijderen (het is dan mogelijk om een lichaam van het ene bestand naar het andere te verplaatsen).