Hallo
Zou u weten of er een module is waarmee u een lijst met taken kunt toewijzen die per bestand moeten worden uitgevoerd?
Het idee is om, bij het openen van een bestand, alle resterende mofdifs die op dit deel moeten worden gemaakt, in de rechterbalk onder SW te hebben.
Bedankt
tomalam
25 februari 2014 om 10:17
2
Afgezien van het plaatsen van de informatie in een 3D-notitie die ik niet zie
2 likes
Net als @Tomalam is het een methode die goed werkt.
Als je lijst te groot is, gebruik dan een ontwerpwerkmap en plaats een 3D-notitie "zie ontwerpwerkmap"
4 likes
gt22
25 februari 2014 om 10:27
4
Ja de oplossing van @ Tomalam of benoit.if
Een andere optie kan zijn
Maak een tracering................... Moet nog gebeuren
en maak de aantekeningen op dit genoemde calqueerpapier
voor de plannen http://www.youtube.com/watch?v=R87mZoshW_Y
@+ ;-)
pl
25 februari 2014 om 10:33
5
Hallo
Ik denk dat het design journal aan deze vraag kan voldoen:
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Design_Journal.htm
Het is gemakkelijk om afbeeldingen uit 3D te integreren en te annoteren.
Het bestand is altijd ingesloten in het SolidWorks-bestand.
5 likes
Even een idee:
Je kunt ook je to-do lijst beheren via Smartproperties .
U maakt een eigenschap "Opties" aan met 2 waarden:
Taak die moet worden uitgevoerd Meer vlek In het geval van To-Do geeft dit u toegang tot een of meer takenlijsten die worden beheerd door verschillende "Taken"-eigenschappen.
Een voordeel, vanuit een Smartbom kun je al je onderdelen in het ontwerpproces op een rijtje zetten en snel zien waar je nog werk aan de winkel hebt.
3 likes
Ik hou van de Smart Properties-oplossing.
Ik zal proberen te weten dat ik het hulpprogramma nooit heb gebruikt, omdat het onder EPDM valt.
Wordt vervolgd:)
Als u EPDM gebruikt, wordt alles eenvoudig: maak een veld aan op de gegevenskaart om uw taken te kunnen opsommen!
2 likes
Als je EPDM gebruikt, is de oplossing van @Benoit de beste.
U maakt een variabele "NOG TE DOEN" aan: ja of NEE
In het geval van JA voegt het een tabblad toe aan uw kaart en kunt u al uw restjes opsommen.
U vermeldt uw resterende taak met tekst of andere specifieke variabelen voor uw resterende taken.
Net als bij Smartproperties is het eenvoudig om vanuit de EPDM te zoeken naar alle ruimtes die de variabele "NOG TE DOEN"=JA HEBBEN.
Het voordeel van EPDM is dat u ook de verandering van staat van uw onderdelen kunt verbieden als ze de variabele "NOG TE DOEN" = JA HEBBEN.
4 likes
Hallo
Het onderwerp interesseert me omdat ik mezelf dezelfde vraag stel. Het gebruik van het ontwerpwerkboek is een goed idee, maar hoe doe ik dat als de onderdelen zijn gevalideerd (ik gebruik EPDM). Ik wens de onderdelen niet te veranderen.
De oplossing kan zijn om een tussenstap in de workflow te creëren, zoals "Aan te brengen wijziging" of "Voorgestelde wijziging" met de mogelijkheid om de wijzigingen al dan niet te accepteren.
@ Y.pacquelet.
Zoals hierboven vermeld, hoeft u bij een EPDM alleen maar een veld op de kaart toe te voegen om de aan te brengen wijzigingen op te sommen.
Wat betreft het invullen van dit veld, zou ik een WorkFlow-stap "Wijziging zonder revisie" doorlopen. Deze stap wordt ook gebruikt om spelfouten op de plannen te corrigeren, bijvoorbeeld om de kleur van de kamer te veranderen, enz.