Lijst van simulatieboutconnectoren in een submap

Hallo

Ik doe een vba-macro op SW-simulatie 2023.
Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar de lijst met connectoren, bouten of schroeven in een submap "Boutgroep 1".
Ik krijg de lijst met connectoren en andere kosten die in het onderzoek zijn opgenomen, maar ik kan de bestanden en subbestanden van het onderzoek niet krijgen.
Bedankt voor je hulp

Hallo

Ik gebruik de simulatie-API niet, maar zou de basis SW-API om de bouwboom te scannen het probleem niet oplossen?

1 like

Hallo

Ik heb geprobeerd deze optie in de Help te verkennen, maar ik kan de mappen van een assembly niet herstellen.
Wat de bestanden van een simulatiestudie betreft, ik denk dat deze toegankelijk is vanaf een andere interface, maar ik kan deze niet vinden. Ik heb geprobeerd mappen in deze verschillende objecten te bereiken:

Dim ActDoc As CosmosWorkslib.CWModelDoc
    Dim StudyMngr As CosmosWorkslib.CWStudyManager
    Dim Study As CosmosWorkslib.CWStudy

Maar niets gevonden

Hallo;

Hier zijn waarschijnlijk een paar aanknopingspunten:
https://help.solidworks.com/2022/English/api/swsimulationapi/Create_and_Edit_Bolt_and_Pin_Connectors_Example_VB.htm

of meer in het algemeen:
https://help.solidworks.com/2021/english/api/swsimulationapi/solidworks.interop.cosworks~solidworks.interop.cosworks.icwboltconnector_members.html

… Kortom, ik heb ook niet veel gevonden.

Vriendelijke groeten.

1 like

Anders is hier een link om de functiebeheerder weer te geven om te zien of u de mappen vindt.

Aan de andere kant beheert Solidworks vreemd genoeg de mappen in deze boom, zie de laatste 3 berichten van dit onderwerp om het beter te begrijpen:

En het onderwerp was dit:

Dank je wel Maclane,

Dit zijn de voorbeelden die ik heb gevolgd om de lijst met Connector Bolts op te halen, maar ze vermelden niet de mappen en mappen waarin ze zijn gemaakt.
Ik vraag me af of alles toegankelijk is vanaf de vba?

Dank je wel sbadenis

Als ik op de 3dexperience-link klik, krijg ik een lijst met onderwerpen, maar niet één in het bijzonder, raar.
Ik weet niet of ik toegang heb tot deze onderwerpen

Ik heb zojuist mijn bericht met afbeeldingen aangepast omdat het onmogelijk is om een link naar een bepaald bericht te plaatsen...

Dank u voor deze verduidelijkingen. Inderdaad, ik had er geen toegang toe.
Dus ja, de mappen en functies worden op een aparte manier goed beheerd.
Ik boek vooruitgang in onderzoek...