In een gelast constructiedeel realiseerde ik een gecombineerde functie van 3 lichamen. Vóór deze functie in de lijst met gelaste onderdelen, is de som van de 3 lengtes die SW bij mij naar voren brengt ongeveer 5.5 ML, na deze functie is het meer dan 10 ML. Is dit normaal? En heeft iemand dit probleem ooit gehad en nog belangrijker, hoe het op te lossen?
Ik heb drie lineaire lichamen gemaakt in lengtehoeken (100,150,50), ik combineer de lichamen en de solidworks toont me een dubbele lengte (600),o0 terwijl de visualisatiekubus correct is 300 mm. (geen commentaar)
Uitstekende opmerking, gelukkig heb ik deze functie nooit gebruikt in CS.
De juiste manier zou zijn om de functie in kwestie voor CS's te vermijden, en als het niet mogelijk is om het onderdeel over te nemen, is het altijd mogelijk om het probleem te omzeilen met de visualisatiekubussen, de referentieafmetingen, de metingen via de vergelijkingen..., terwijl de link van de lengte-eigenschap wordt uitgeschakeld en de juiste waarde wordt toegekend.
Als u uw mechanisch gelaste "autonoom" wilt laten maar toch de cumulatieve lengte van de 3 constructieschetsen wilt hebben, kunt u een nieuwe 3D-schets maken en uw trajectschetsen binnenin omzetten, het is dan mogelijk om de verkregen 3D-schets om te zetten in één meetbaar traject.