Lijst van metallurgische profielen in Excel-formaat

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een Excel-bestand dat alle kenmerken van de metallrge profielen van de winkels verzamelt.

Laat me mezelf uitleggen voor de meest nieuwsgierigen. Ik ontwerp een kleine tool in Excel voor kostenberekening in slotenmaker/metallurgie. Om een database te maken, wil ik graag de kenmerken van de profielen, bladen enz. in Excel-formaat hebben. Alles in deze bekende catalogus van metalheads:

http://edoc.descours-cabaud.com/PdtMetal_2010/index.html

Kortom, door de gewichten te associëren met mijn coëfficiënten, zou ik mijn kostprijs bepalen.

Ik heb de oplossing om te kopiëren/plakken uit de pdf ... maar ik ben van nature lui! :p

Bij voorbaat dank!!

2 likes

Hallo aan jou!

Het lijkt me erg interessant je kleine Excel, het zou meer dan één kunnen interesseren =)

Is het iets dergelijks waar je naar op zoek bent?

db_sections_and_bars.xls
9 likes

Ahhhhhhh!!h Je bent te goed Bart! 

Dat is meer dan ik me had kunnen voorstellen! Het is ook nog eens ultra rijk!

Daar ga ik van uit! Hartelijk dank!!

3 likes

Maak je geen zorgen;)

Hou ons op de hoogte van dit mooie project.

Ik kijk uit naar...

Hallo

Heeft iemand van jullie het Excel-bestand nog? Omdat Areclor Mittal het heeft afgeschaft en noch zij, noch hun wederverkopers "geautoriseerd " zijn om het aan klanten te leveren...

Bij voorbaat dank!

Is het je niet gelukt om het hierboven te downloaden?
Ik heb het teruggezet met een recentere link indien nodig.
db_sections_and_bars.xls (1.5 MB)

Geweldig, dank je!
Nee, ik weet niet waarom de link hierboven niet werkte... Hij stuurde me terug naar de AM-site en plotseling op het feit dat het bestand niet meer beschikbaar was...

Ik zal in staat zijn om mijn kleine spreadsheet te doen, nogmaals bedankt :slight_smile:

1 like