Ik ben op zoek naar een gratis software die in staat is om tekenen (dimensionale en functionele dimensionering) van 3D-bestanden alstublieft tenminste.
Kunt u mij adviseren? (idealiter een gebruiksvriendelijk bestand waarvoor het mogelijk is om de cartridge aan te passen)
Ik installeerde FreeCad 0.19 gisteren en keek een aantal tutorials, maar:
1. Ik kan de snaps en frames rond de weergaven niet verwijderen. Weet jij hoe je het moet doen?
2. Ik ben er ook niet in geslaagd om functionele dimensionering (loodrechtheid, parallellisme, lokalisatie ten opzichte van referentievlakken) in te voeren, weet je of het mogelijk is met deze software?
3.Do u of we de cartridge kunnen aanpassen of andere modellen kunnen downloaden?
Bedankt voor de info en de tutorial. Ik heb de software vanavond getest en het voldoet aan mijn verwachtingen op het gebied van rendering. Aan de andere kant, als ik het goed begrijp, is alles wat we op Onshape doen toegankelijk voor alle gebruikers?
Ja, de gratis versie en toegankelijk voor alle gebruikers
Maar ik verzeker je, in alle projecten die ik heb gedaan, heeft niemand ooit gebruikt wat ik deed:)
De manier om een privéhoek te hebben, is helaas door je te abonneren op een abonnement van $ 1500 per jaar, maar persoonlijk vind ik dat er al veel opties zijn op de gratis versie:)