Logo in cartridge na DWG-export

Wanneer ik mijn SolidWorks-tekeningen converteer naar DWG (rechtstreeks vanuit SolidWorks of zelfs met BatchConverter), "converteert" het logo (BMP-formaat) in de cartridge niet (zie bijgevoegd bestand).

Het werkt goed vanaf de werkplekken van sommige collega's, maar vanaf de mijne niet (ik ben een zwarte kat, het is anders niet mogelijk !!!).

Toch heb ik de DWG/DXF-uitgang op dezelfde manier geconfigureerd.

Heb je enig idee waar het probleem vandaan komt?

2014_05_27-dwg_non_recuperation_du_logo.docx

Hallo

Om er zeker van te zijn dat het geen materiaal is, waarom slaat u uw SolidWorks-instellingen niet op en importeert u deze vervolgens van een pc of het werkt?

Anders praten ze er hier over:

https://forum.solidworks.com/message/355545

A priori heeft hij de BMP in een blok in zijn sjabloon opgenomen en het werkt.

1 like

Domme vraag: heb je geprobeerd je dwg op een andere computer te openen?

Bij elke test heb je je dwg opgenomen en op hetzelfde werkstation geopend of ben je de werkstations gekruist voor de tests?

Het probleem kan bij DraftSight liggen.

Heb je geprobeerd ze te bekijken met eDrawing?

SLDREG gemeenschappelijk voor alle posities?

Domme vraag: heb je geprobeerd je dwg op een andere computer te openen? JA, het probleem blijft bestaan

Bij elke test heb je je dwg opgenomen en op hetzelfde werkstation geopend of ben je de werkstations gekruist voor de tests? Ik heb de test gedaan vanuit 2 posities:

Converteren vanaf mijn werkstation, open de DWG op  hetzelfde werkstation

Conversie van mijn werkstation, het openen van de DWG op een ander werkstation

Conversie van een ander werkstation, het openen van de DWG op  hetzelfde werkstation

Conversie van een andere werkplek, opening van de dwg mijn werkplek

Het probleem kan bij DraftSight liggen. Ik heb de nieuwste versie geïnstalleerd. Het probleem blijft bestaan

Heb je geprobeerd ze te bekijken met eDrawing? Hardnekkig probleem

SLDREG gemeenschappelijk voor alle posities? in ieder geval in termen van conversiemogelijkheden

Maak vervolgens een volledige kopie van de sldreg of reset de registersleutel.
1 like

Een track kan zijn

kijk op deze pagina van de 3D-gids

http://www.leguide3d.com/profiles/blogs/mise-a-jour-lien-automatique-du-logo-dans-les-mises-en-plan

@+ ;-)

Ik had een soortgelijk probleem met mijn logo, maar niet met dat van een van mijn klanten.

Ik heb gemerkt dat ik mijn logo verklein om het in de cartridge te stoppen en dat het logo van de klant ik laat zoals het is.

Dus heb ik mijn logo verkleind via een phototruc software en sindsdien is het voorbij.

Misschien een maximale resolutie voor het ontwerp dat blokkeert?

Raar inderdaad,

Ik denk aan iets of een track, de afbeelding op de plannen of het werkt is op dezelfde manier ingevoegd?

Er zijn verschillende manieren om de afbeelding in te voegen

- Kopiëren/plakken van een grafische tool van Paint ...

- Afbeelding invoegen

- Object invoegen (uit het bestand, al dan niet met de optie Link aangevinkt...)

Er zal zeker een verschil zijn in dit beeld

2 likes

Ik heb hetzelfde SolidWorks-documentsjabloon.

Bovendien werkt het op 3 pc's, maar niet op de mijne !!

Ik heb een oplossing!!

Je steelt de pc van een van je collega's en je geeft hem de jouwe

--- oké, ik ga uit---

3 likes

@Benoit,

Ik wil niet de "*sldreg" van mijn collega's nemen, het is niet geoptimaliseerd.....

@SEPM: Ik ga uiteindelijk de pc van een collega printen om mijn DWG's te doen, maar ik zou graag willen weten waarom het niet werkt!!

Hallo

Nog een idee: kijk naar de 2 werkstations als het standaard in Windows dezelfde software is die de BMP's opent.

S.B

2 likes

@s.b. het is niet gek, sinds ik Photoshop Element gebruik heb ik minder zorgen over mijn afbeeldingen.

@flegendre: als u uw afbeelding rechtstreeks in het concept invoegt, verschijnt deze dan wel of niet wanneer u het bestand opnieuw opent?

Zitten er blokjes in je cartridge? 

Ik maakte blokken om deze of gene klant te volgen om zijn logo, zijn adres enz. te laten verschijnen of niet, maar ik gaf het op en gaf er de voorkeur aan om voor elke klant achtergrondplannen te maken zonder blokkade.

Misschien moet je dit even doornemen om er zeker van te zijn dat het beeld in de cartridge blijft zitten.

Iets anders: Is je witte vierkant van de afbeelding op dezelfde plaats als je afbeelding op je slw-cartridge?

Als het uit is, wordt je afbeelding niet herkend door je software en wordt het referentiepunt niet gezien (nou ja, ik weet niet of we het zo zeggen, maar eigenlijk weet het niet waar de afbeelding begint) 

"Ik wil de "*sldreg" van mijn collega's niet nemen, het is niet geoptimaliseerd..... "

Probeer dan de registersleutel te initialiseren! Door een back-up te maken natuurlijk!

PS: het is je niet gelukt om ze de instellingen te laten wijzigen? Heb je nog niet al je overtuigingskracht gebruikt? ;-)

En no@Benoit is dat nog niet gelukt......................... En het gaat moeilijk worden, denk ik!!!

Oh je hebt toch erger gezien!!

Maar ik zal proberen de registersleutel toch!

1 like

Om terug te komen op de sldreg (je weet dat ik mijn ideeën niet snel loslaat...) kun je een back-up maken van je instellingen en die van een van je collega's proberen.

Als het werkt, moet je graven waar het vandaan komt of je configuratie op deze basis opnieuw doen,

Als het niet werkt, zet je je instellingen zonder problemen terug!

1 like

Ik belde de Hotline,

het is geen SolidWorks-probleem, maar Windows.

een OLE-linkprobleem dat niet werkt!!

Maar goed, ik ben niet meer gevorderd....

Dit bevestigt een beetje de hierboven aangekondigde track.

Stelt de opening van BMP's in om te schilderen.

U gaat naar een BMP-bestand, klikt met de rechtermuisknop, Openen met en u selecteert Paint.

S.B

1 like