Ik heb (eindelijk) een verminderde werkdruk en ik ben een paar dingen aan het testen op Solidworks, ik heb mijn eerste schetsafbeelding gemaakt om het logo van mijn bedrijf te reproduceren. Ik heb het gehackt om iets schoons te maken en ik zou er graag een logo van willen maken zodat ik het kan integreren in een forum, een webpagina, een e-mailhandtekening... ect ect...
Hoe kan ik een animatie maken zodat mijn logo op zichzelf (of anderszins) draait en op een pagina kan worden geïntegreerd (indien mogelijk met de witte achtergrond in transparantie)??
Om de film te maken, kunt u de animatie uitvoeren in SolidWorks met Motion en deze vervolgens exporteren naar AVI of het scherm vastleggen met Camsta Studio.
En voor de conversie naar GIF kunt u het hier direct online doen http://www.zamzar.com/fr/convert/avi-to-gif/
Het is me gelukt om Motion in het Standard-pakket te vinden, ik ben erin geslaagd om mijn logo te draaien en er een video van te maken. Hoe maak ik mijn behang transparant? Zodat wanneer ik het op een pagina invoeg, er geen groot wit vierkant achter zit?
"Met Gif Movie Gear kun je geanimeerde GIF's maken. Door stilstaande beelden aan elkaar te rijgen, ontstaat een animatie, die door elke internetbrowser kan worden gelezen. De software is vrij intuïtief in gebruik en je hoeft alleen maar alle afbeeldingen waaruit de animatie bestaat "in bulk" te laden om ze later te herschikken door ze eenvoudig te slepen en neer te zetten. Gif-filmapparatuur gaat perfect om met de transparantiekleur (zwak punt van veel andere Gif-animatiesoftware). Het stelt u ook in staat om animaties te optimaliseren via verschillende methoden (het optimaliseren van het algehele palet, het vervangen van identieke gebieden van de ene afbeelding naar de andere door een transparante kleur). Andere tools vervolledigen de software (bijsnijden van afbeeldingen, weergave van zoommodus, weergave van downloadtijd, importeren van AVI-bestanden, enz.)"