Lengte Gelaste Onderdelenlijst

Hallo

Bij het maken in de lijst met gelaste onderdelen, voor gesneden onderdelen met parallelle hoeken, is de gegeven lengte van punt tot punt (maximale lengte), ik had graag willen weten of het mogelijk was om het te configureren om de punt-tot-minimumafmeting te hebben. Foto om te illustreren wat ik zoek. Afhankelijk van de gebruikte zaag willen de jongens in de werkplaats beide soorten offertes.

Bedankt voor je hulp

Geen automatische oplossing om aan uw behoefte te voldoen. De enige oplossing die ik kan zien, is om een plan te maken.

Edit: in CuttingOptimization (mycadTools) kan ook geen mogelijkheid om deze lengte uit te voeren worden gevraagd of het mogelijk is met een ontwikkeling.

1 like

Hallo, heb je naar Mycad-tools gekeken?

1 like

Dank u voor uw antwoorden @FUZ3D @sbadenis !

Ik heb een reling gemaakt met een reling in "bamboe"-stijl, ik ga er plezier mee hebben...

Maak ik een ticket aan of stuur ik ze rechtstreeks een e-mail om terug te keren naar Visiativ voor mycadtools?

Nee, voor verzoeken start u CuttingOptimization (of een ander hulpprogramma indien nodig) en vervolgens klikt u rechtsboven op de "?" en gaat u vervolgens naar een verzoek.

Dit is de methode die de hotline mij ter informatie gaf.

1 like