Hallo, hebben de tekeningen dezelfde namen als de onderdelen en zitten ze in dezelfde map als de onderdelen?
Hallo
Op welke versie zit je? als het de versie van 2015 of 2016 is, werkt de take-away-compositie niet, wat me dwong om in SW2014 te blijven, aan de andere kant, als het de 2018-versie is, moet het werken, tenzij je tekening verwijst naar een deel dat niet in het bestand staat.
Wat betreft de 2017-versie, ik kon niet testen.
Als je de term Pack & Go gebruikt, betekent dit dat je in SW2018 moet zijn, dus geen probleem meer met de kamer/MEP-link
Hallo
Ik denk dat je met verschillende mappen werkt, 1 voor leden van het Europees Parlement, een voor delen en een andere misschien voor PDF's en deze zijn een probleem bij het gebruik van het Ang Go Pack. De eenvoudigste manier is om alles in dezelfde map te hebben en op type te sorteren.
@ac cobra 421 als u een onderdeel hebt dat gekoppeld is aan een lid van het Europees Parlement, moet het worden geïntegreerd in de pack&go, of het nu in dezelfde map zit of niet.
Daarom neig ik meer naar een breuk in de band tussen de kamer en de Europarlementariër, de toekomst zal het ons leren;)
Hallo
De term Pack & Go is ook geldig voor SW2017 en het werkt goed, zelfs als de plannen niet in dezelfde map staan en/of niet dezelfde naam hebben als de 3D, op voorwaarde dat de links natuurlijk niet zijn verbroken door wilde bestandsbewegingen.
Vriendelijke groeten
Hallo
Kleine verduidelijking echter, het werkt goed zolang de plannen zijn in dezelfde map als de 3D of in een map op een lager niveau in vergelijking met de 3D, anders lijkt de Pack and Go de links tussen de 3D en de 2D te verliezen als je start het pakket en Go van de 3D, het werkt goed vanuit 2D en vindt 3D goed.
Simpel gezegd, de Pack and Go werkt goed vanuit het bestand dat op het hoogste niveau in de Windows-boom tussen 2D en 3D is opgeslagen.
Vriendelijke groeten
Daarom heb ik het liefst alles in dezelfde map en gesorteerd op type zodat alles op hetzelfde niveau staat. Het geeft minder problemen op het gebied van linkverlies.
@FUZ3D: met SW15 en 16 werkt de take-home-compositie door door de Windows-bestandsverkenner te gaan, met de rechtermuisknop op het "master"-bestand te klikken / Solidoworks / Take-away compositie.
Een bug die bekend en erkend is door Dassault, die niets deed om te corrigeren... (een gevecht met Microsoft...)