Hallo
Ik heb een project om een wolvenkop te maken in een lage veelhoek (echt, las) (foto 1 ). Door op een Engelstalige site te surfen, betaalde ik voor een 3D-model en verwierf ik de rechten. Ik nam contact op met de maker om te vragen of ik zijn model kon gebruiken om een beeld te maken. Het is OK. Dus ik heb een STL-bestand van een lage veelhoekige wolvenkop. er is een beetje werk aan de winkel en zuivering (sommige polygonen zijn nutteloos )
Allereerst is dit wat ik ben begonnen te doen:
Ik heb het . STL door de volumevlakken te integreren, heb ik het geheel van de wolfskop in een 3D-schets getraceerd met behulp van het magnetisme van mijn model . STL. Toen mijn 3D-schets klaar was, heb ik mijn model verwijderd. STL wat solidworks gek maakte (normaal, alle positiereferenties van mijn punten zijn gekoppeld aan mijn .stl model). Ik heb alle beperkingen van mijn schets verwijderd en mijn model gerepareerd om elke vervorming van het model per ongeluk te voorkomen :)
Uiteraard ben ik me ervan bewust dat ik iets heb gedaan ;D
Dus ik zou graag meningen willen hebben over de aanpak die je zou gebruiken voor dit soort projecten, dit is wat ik uiteindelijk nodig heb:
Snijlijst van alle polygonen in het hele project.
Een set hoeken voor het positioneren van onderdelen met elkaar tijdens de montage.
In staat zijn om de . STL ophalen van internet om het ontwerp op te schonen
Ik wil niet door buigen gaan, dus het detail van de onderdelen moet 1 stuk per veelhoek zijn
( Ik heb geprobeerd een extrusie van mijn tracering van al mijn gezichten te maken. aangezien het een 3D-bestand is, moet ik een richting aangeven naar elk van mijn gezichten. Ik heb ook geprobeerd om naar plaatwerk te gaan, maar ik ben ;p, ik heb ook een beetje gezocht in de schetsafbeelding, Omdat ik op een 3D-model zit en niet op een 2D-beeld, ben ik niet geavanceerder :)
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te lezen,
Als je leads of ideeën hebt ;)
Bedankt
Flo
.
2.png