Ik hoop dat het vanochtend (of gisteravond voor de meer avontuurlijke) een grote verrassing was toen ik de nieuwe interface van Lynkoa zag! Een kleine verandering kan geen kwaad af en toe:) Ik laat je kennismaken met deze nieuwe versie van Lynkoa en geef me je feedback (ik heb de teams al verteld dat Nova erg opdringerig is...!) Sommige wijzigingen zijn nog in uitvoering om deze update te verfijnen:)
Ik zal berichten plaatsen om de nieuwe functies uit te leggen terwijl we verder gaan!
En om dat te vieren is de challenge rond het thema "Als je een start-up zou oprichten, wat zou dan jouw innovatieve object zijn?" online! Je hebt anderhalve maand de tijd om een innovatief object te maken om te proberen een 3D-printer te winnen! Dus ben je er klaar voor?
Ik hou van de menu's aan de linkerkant, het is goed gecontrasteerd. Aan de andere kant gebruikt het downloadvenster nog steeds een lichtgrijze knop op een witte achtergrond:facepalm: knop die niet van schaduw verandert nadat u het bestand hebt gekozen om te laden.
Waarom wordt niet de datum van het laatste antwoord in de lijst met vragen weergegeven in plaats van de aanmaakdatum?
1°) Nog een klein bugje dat fout is: als je "mijn meldingen" raadpleegt en terugkeert naar het forum, blijft het belletje rood in plaats van zwart (voor al gelezen).
2°) Een verzoek dat al is gedaan en dat ik hernieuw, betreft het juiste kader, dat te smal is. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld niet het aantal medailles weergeven
Vriendelijke groeten
Bedankt voor het oplossen van de bug. Voorbeeld: in bijgehouden vragen hadden we een HTML-code in plaats van informatie. Aan de andere kant blijft het onmogelijk om mijn activiteit te schakelen tussen antwoorden en andere keuzes
Hallo Ik had net een bug, het kan van mijn huis komen Als je op de pagina klikt, dus terwijl je op de pagina staat, dan klik je op Forum, in de sectie Favorieten Het zet me fout 404
Het is hetzelfde probleem voor alle sterren in het mijn favoriete frame. Dit is, naar het mij voorkomt, door verschillende eminente collega's op gewezen ;-) Ik voeg toe dat, afhankelijk van of je klikt om bijvoorbeeld het forum weer te geven, het 404, terwijl als je met de rechtermuisknop op openen in een ander tabblad klikt, het werkt
In dezelfde soort anomalie in Swap worden sterren niet geel verlicht terwijl de koppen toegankelijk zijn, omdat de tekens zwart zijn of oplichten als je met de muis over het item beweegt.
Terwijl in Visiatv-ondersteuning alleen mycadlearning in het zwart en toegankelijk is, zijn de andere logischerwijs ontoegankelijk (toekomstige functies)
Gefeliciteerd met de kick van de robot, gisteren werd ik er gek van....
Ik heb een paar zorgen opgemerkt. Al als ik de site naar het Frans overschakel, heb ik niet al te veel zorgen, behalve het tabblad 'De meest populaire berichten' dat wordt vertaald als 'De meest populaire berichten'
Ik heb op 'Vraag het Coralie, Community Manager' geklikt, er wordt een pop-up geopend, misschien het formaat wijzigen voor meer consistentie. als we op 'Ik begrijp het' klikken, openen we een e-mail, OK. Als je op 'doorgaan' klikt gebeurt er niets, frustratie ++.
Als u bij het schrijven van een bericht een afbeelding wilt bijvoegen:
De kleine robot is er om ons te helpen, maar we hebben ook toegang tot het herinneringsaanbod, is het op dat moment nuttig? Het vak 'Bestandsoverdracht' verandert ook nooit van kleur.
Ik hou van deze nieuwe interface en het favorietensysteem is een heel goed idee, Aan de andere kant werkt de spellingcorrectie nog steeds niet met Firefox, de woorden worden in het rood gezet, maar niets bij de rechtermuisklik,