Hallo, dit bericht is het vervolg van de discussie: http://www.lynkoa.com/forum/autres-produits/ma-came-ne-fonctionne-pas
Ik heb je hulp echt nodig, want het is belangrijk voor mijn project in het laatste jaar van de middelbare school en zonder deze simulatie zit ik helemaal vast.
Hallo, en in plaats van volumes te gebruiken, waarom zou u de schets van de omtrek van uw camera en die van het plateau op hetzelfde vlak niet beperken?
Om GT22 op te volgen, het is niet door een ander bericht te openen dat je meer reacties krijgt, vooral als je geen nieuwe elementen brengt en op een zeurderige toon.
Het is een gewoonte om er niet in te komen, ongeacht de plaats, of het nu IRL of virtueel is (met name forums).
Stefbeno en gt22, het is mijn schuld dat ik moeite heb om mezelf uit te drukken.
Mijn echte probleem zit in de simulatie onder mecha3D. De software herkent de nokverbinding niet en kan de simulatie dus niet berekenen.
Aan de andere kant gt22 Ik zie niet in waarom je zegt dat ik niet naar het gegeven advies heb geluisterd. Integendeel, ik probeerde het elke keer door zoveel mogelijk te detailleren. En stefbeno als ik geen nieuw element heb om naar de tafel te brengen, komt dat omdat het me niet is gelukt om mijn beweging te simuleren. Anders stel ik geen vragen. Sorry als mijn bericht je "zeurderig" lijkt.
A.Leblanc, het is geen slecht idee... Ik zal het zo snel mogelijk proberen.