Macro "een kleur toewijzen aan een geometrie"

Hallo allemaal,

In het bedrijf waar ik werk, hebben we net de software "Production Designer" van AMADA aangeschaft .
In dit ding, wanneer je een DXF exporteert die is ontwikkeld voor de laser (wat geen AMADA is), kun je niet de kleur van de contourlijnen kiezen, noch om de buiglijnen al dan niet te exporteren (verbluffend, maar hey, zo is het)
De export gebeurt dus in zwarte lijn, en bij het openen op Autocad, zwarte lijnen op een zwarte achtergrond, zie je niets. Ik moet alles blind selecteren  en de kleur van de lijnen veranderen....  
Je zult me vertellen waarom je niet overschakelt naar een witte achtergrond? Allereerst vind ik het minder ontspannend voor de ogen en dan voor al onze andere foto's zou de witte achtergrond niet geschikt zijn (we zouden er niet veel van zien). We zouden dus gedwongen zijn om te jongleren tussen verschillende fondsen... op honderden onderdelen!. Het zou ook problemen veroorzaken met de nestsoftware

Vandaar mijn vraag, is er een manier voor de zeer gemiddelde Autocad-gebruiker die ik ben, om een marco te hebben die zou doen:

-Het openen van de DXF
-Selectie van alle geometrieën
-Doorgang in witte lijn
-Registreren en afsluiten van de DXF
Dat is voor een heel dossier

Of een andere snelle en gemakkelijke manier om met deze bestanden om te gaan?
We zijn op Autocad 2009 LT (ja, ik weet dat het niet de nieuwste versie :-))

Vriendelijke groeten

Hubert