Hallo
Ik heb een macro gemaakt met UserForm die, door het aanvinken, van een plan, de export in PDF, DXF van het plan en in PDF3D, STEP, IGES en PARASOLID van het model met betrekking tot de tekening biedt. Afzonderlijk of in een ZIP-bestand.
Voor de export in 3D-formaten heb ik het model geopend vanuit de eerste weergave van het actieve blad en vervolgens de export uitgevoerd. Alles gaat goed, maar ik zou graag de mogelijkheid willen toevoegen om aan te bieden om de 3D-export van alle modellen van de Draw uit te voeren (dus in elk vel).
Ik kan geen oplossing vinden voor:
- Terug naar het plandossier
- Ga naar het volgende blad
- Start de exportbewerking opnieuw
- Ga terug naar het planbestand en zo verder tot het laatste blad.
De namen van de geëxporteerde bestanden zullen hetzelfde zijn als het Plan of Model dat aan het blad is gekoppeld, afhankelijk van de keuze die in het gebruikersformulier is gemaakt, maar ik zal een achtervoegsel toevoegen om de STAP te onderscheiden die anders dezelfde naam zou hebben. (zeker - Naam van het blad, of - "Aanduiding" eigenschap van het model)
Nog een nogal esthetische vraag, op een pc met een enkel scherm, opent de UserForm in het midden van het scherm, terwijl het op mijn computer met twee schermen in het midden van beide schermen wordt geopend, ondanks dat de instelling "1-CenterOwner" is
Dank u voor uw hulp.