Geen problemen aan deze kant BEHALVE wanneer de genoemde PDF al open is en dus op dit moment niet wordt overschreven, de solidworks en geblokkeerd en wacht voor onbepaalde tijd tot de pdf weer wordt overschreven, ik weet niet of mijn probleem erg begrijpelijk is, maar als iemand een oplossing heeft, ben ik geïnteresseerd :)
Persoonlijk heb ik een lang VBA-programma gebruikt om dit te doen... dus ik ga niet alles bij je terugbrengen;)
Maar voor het deel dat je interesseerde, mijn regel was iets anders, maar ik vroeg me af of ik op een reeds bestaand bestand wilde schrijven en gaf aan dat het onmogelijk was om te schrijven als het al geopend was.
voor je antwoorden, maar niets helpt, de macro loopt vast zolang het PDF-bestand niet is gesloten, ik heb geprobeerd een fout af te handelen, maar het reageert ook niet :/
Als IsFileOpen(FilePath + Bestandsnaam + ". DWG") = Waar Dan MsgBox "Het "Bestand & FilePath + FileName +". DWG wordt momenteel gebruikt door een gebruiker en kan daarom niet worden overschreven." Anders longstatus = Part.SaveAs3(FilePath + FileName + ". DWG", 0, 0) Einde als
aan te passen volgens DWG of PDF zonder te vergeten een module toe te voegen met de inhoud van Cyril's link.f