MACRO - JPEG-camera's opnemen

Hallo

Ik heb momenteel twee macro's die ik graag wil upgraden.

De 1e slaat de cameraweergave (die geactiveerd moet zijn) op in jpeg in de map waar het document zich bevindt door informatie toe te voegen aan de naam van het bestand (datum, cameranaam en bestandsnaam)

De tweede macro doet hetzelfde, maar dan voor alle camera's in het document. Wel zo praktisch als je 10 camera's hebt.

Ik had graag gezien dat macro's mijn JPEG's in een JPEG-map konden opslaan (dus maak een JPEG-map als deze niet bestaat) op dezelfde plaats als het onderdeel.

Het doel is om een beetje op te ruimen, en niet om de afbeeldingen op dezelfde plek te hebben als alle solidworks-documenten.

Ben ik duidelijk??

Kortom, ik kan de map niet in mijn macro maken. Ter informatie, het was onze computerwetenschapper die aan deze macro's heeft gesleuteld en hij is er niet meer.

Dank u voor uw hulp.

In pjh de twee macro's (u kunt ze gebruiken indien nodig)

toutes_camera_vers_jpeg.swp

en de 2e macro

camera_vers_jpeg.swp

Probeer te integreren in uw macro's:

Waar er al het duister is

Dim Swapp als sldWorks.SldWorks, swModel als SldWorks.ModelDoc2

Voordat u "de camera pakt"

Stel swApp = Application.SldWorks in: Stel swModel = swApp.ActiveDoc in

En in plaats van 

myBool = swApp.RunMacro("D:\Solidworks\Macro\Camera naar JPEG.swp", "Save_as_jpeg1", "Hoofd")

om te zetten 

myBool = swApp.RunMacro("swModel.GetPathName", "Save_as_jpeg1", "Hoofd")

Je zult me vertellen of het werkt. Omdat ik geen camera gebruik, kan ik hem thuis niet controleren

Aan de andere kant, wat me verbaast, is dat je 2e macro in hetzelfde repertoire moet zitten als die in je kamer.

Of is er een lijn die me ontsnapt in begrip?

Dank u Coin Coin

Ik ga het testen!

Inderdaad:

Aan de andere kant, wat me verbaast, is dat je 2e macro in hetzelfde repertoire moet zitten als die in je kamer.

Of is er een lijn die me ontsnapt in begrip?

Ik heb eindelijk de oplossing gevonden, nou ja, liever een bevriende computerwetenschapper die het heeft gevonden.

Als dit de oplossing in de pc interesseert

camera_vers_jpeg.swp

Ik heb eindelijk de oplossing gevonden, nou ja, liever een bevriende computerwetenschapper die het heeft gevonden.