Ik ben op zoek naar een update van de achtergronden van oude plannen. Ik heb de volgende sjabloonformaten aanwezig in de Windows-map C:\parameter-sw\Basemaps
Een 3-jarige leeftijd; A3_Technical_specifications_catalogue_products; A2; A2_TECH; A1; A1_TECH
op mijn oude basemaps die ik gebruikte
Een 3-jarige leeftijd; Technical_specifications_catalogue_products; A2; A2_TECH; A1; A1_TECH
Ik zou het leuk vinden als naamsjablonen zijn
Technical_specifications_catalogue_products.slddrt laad vervolgens de basiskaart op: A3_Technical_specifications_catalogue_products.slddrt
Als A3.slddrt dan A3.slddrt nieuw pad
..............
Ik voeg de macro toe die ik gebruik.
Heb je een idee om de naam van het sjabloon te controleren?
Voor het A3-formaat heb ik 3 bestaande formaten A3,A3TECH,A3_Technical_specifications_catalogue_products
Alle sjablonen hebben dezelfde naam (A3 voor A3, A3-TEC voor A3-TECH, A2 voor A2 ........), behalve de Technical_specifications_catalogue_products die A3_Technical_specifications_catalogue_products is geworden.
Ik denk dat je net zoveel constanten moet maken als er achtergronden zijn?
Ik begrijp niet hoe ik de naam van de basiskaart moet controleren en de bijbehorende basiskaart moet laden.
Als ik alles goed heb gevolgd, krijg je de naam van het sjabloon via de sTemplate variabele.
Zet gewoon in de volgende regel "sTemplate = Mid(swSheet.GetTemplateName, InStrRev(swSheet.GetTemplateName, "\") + 1)", een debug.print sTemplate of msgbox sTemplate om de waarde van de weergegeven variabele te zien.
In plaats van je tests via vSheetProps te doen, doe je je test met de sTemplate-variabele (Is sTemplate gelijk aan of begint met dan...