Macro om de stijl van de bel en de stuklijst te wijzigen

Hallo

Om oude tekeningen bij te werken, ben ik op zoek naar een macro die automatisch de stijl van al mijn bubbels zou veranderen van een tekening naar de .sldballoonestl-stijl die ik heb opgeslagen en die zijn eigen pad heeft en op dezelfde manier de stuklijsttabel zou wijzigen in een nieuwe stuklijstsjabloon die ik ook in een specifieke map heb opgeslagen.

Ik weet niet of we alles tegelijk kunnen doen.... of misschien moet je eerst de stuklijst veranderen en dan de bubbels omdat alles gekoppeld moet worden.

Bedankt voor je hulp....

Hallo

Als u de stijl van al uw bubbels wilt wijzigen, kunt u uw plan analyseren om alle notities te vinden ("GetType Method (IAnnotation)" functie) die ballonnen zijn ("HasBalloon Method (INote)" functie) en de gewenste stijl op hen toepassen ("SetStyleName Method (IAnnotation)" functie). Voor de stuklijst kunt u deze verwijderen en vervolgens opnieuw maken door de functie "BomType" te definiëren in de functie "InsertBomTable4 Method (IView)".
In de online help vind je voorbeelden van macro's op elke functie.

Vriendelijke groeten

Dank u voor uw antwoord d.roger. Door overal te zoeken met jouw aanwijzingen, heb ik kunnen doen wat ik wilde.

Ik begin met de macro, het zal beginners een beetje bang maken , maar ik heb het nog niet opgeruimd.

Nogmaals bedankt

maj_plan_densemble.swp