Maar nogmaals, als het aan uw verwachtingen voldoet. Neem de tijd om het te analyseren en probeer het aan uw kant te programmeren door het als hulpmiddel onder uw riem te houden. Het is altijd interessanter om het zelf te doen... En het stelt je in staat om kleine persoonlijke accenten toe te voegen;)
Ik denk dat je je moet wenden tot bestaande oplossingen, ik denk met name aan Batch Converter of Axemble Integration die het werk heel goed zullen doen en bovendien zullen je het massaal kunnen doen. Ik zie dat je de medaille "Ondersteuning" hebt.
Het maken van een macro vereist dat je goed nadenkt over de tijd die je eraan gaat besteden (vooral zonder kennis) en dit in relatie zet tot de tijd die je gaat winnen.
Ik heb een macro gemaakt met UserForm die aanbiedt om te kiezen door middel van een selectievakje, uit een plan, de export in PDF, DXF van het plan en de PDF3D, STEP, IGES en PARASOLID van het model met betrekking tot de tekening. Afzonderlijk of in een ZIP-bestand.
Voor de export in 3D-formaten heb ik het model geopend vanuit de eerste weergave van het actieve blad en vervolgens de export uitgevoerd. Alles gaat goed, maar ik zou graag de mogelijkheid willen toevoegen om aan te bieden om de 3D-export van alle modellen van de Draw uit te voeren (dus in elk blad)
Ik kan geen oplossing vinden voor:
Terug naar het plandossier
Ga naar het volgende blad
Start de exportbewerking opnieuw
Ga terug naar het planbestand en zo verder tot het laatste blad.
Nog een nogal esthetische vraag , op een pc met een enkel scherm, opent de UserForm in het midden van het scherm, terwijl op mijn computer met twee schermen deze in het midden van beide schermen wordt geopend, ondanks dat de instelling "1-CenterOwner" is