Eigenschap van SW-configuratiemacro

Hallo

Ik ben op zoek naar een macro om de eigenschappen van een SOLIDWORKS-configuratie te bekijken en te bewerken. Om precies te zijn, het is de eigenschap die de verwijzing in de stuklijst definieert (keuze tussen: Documentnaam, configuratienaam, door de gebruiker opgegeven naam)

Bij voorbaat dank

Sylvain

Hallo

Heeft u de macrorecorder getest om de code te zien die wordt gemaakt wanneer u de wijzigingen met de hand aanbrengt?

http://help.solidworks.com/2013/French/SolidWorks/sldworks/c_recording_playing_macros.htm

Je kunt de code hier in een tekstbestand plaatsen waar ik naar kan kijken.

Bedankt voor dit advies, maar het lijkt niet veel te geven. We hebben dezelfde code, ongeacht de gekozen optie

macrotest.txt

Hallo

Na wat onderzoek en reflectie vond ik dit :

boolstatus = Part.EditConfiguration3("Nom_config", "Nom_config", "", "", 1) =>naam van de configuratie

boolstatus = Part.EditConfiguration3("Défaut_m", "Défaut_m", "", "foo", 1) => door de gebruiker opgegeven naam (met foo als de opgegeven naam)

boolstatus = Part.EditConfiguration3("Défaut_m", "Défaut_m", "", "", 256) => Naam van het document

Dus ik weet hoe ik deze eigenschap moet wijzigen, het is een goed begin, maar nu zou ik deze info graag willen kunnen lezen, maar ik heb voorlopig geen aanknopingspunt.

Weet jij hoe je het moet doen ?