Kopia zapasowa makr programu Excel na zestawieniu komponentów, które dodaje 2 kolumny

Witam
Oto mój problem, utworzyłem makro, aby zapisać zestawienie komponentów Solidworks jako plik Excel. Wszystko działa idealnie, z wyjątkiem tego, że tabela Excela utworzona na podstawie danej nomenklatury ma 2 dodatkowe kolumny na końcu tabeli. Jedna kolumna QTE i jedna kolumna numeru części.
Nie mogę zrozumieć, skąd bierze się problem.
Wiedząc, że kiedy ręcznie wykonuję manipulację zapisywaniem zestawienia materiałów w programie Excel, 2 kolumny nie są tworzone.

Dla informacji, nie znam się zbytnio na kodzie, głównie ^^ zaradności.
Jeśli masz jakieś pomysły, jestem za tym.

Oto kod, o którym mowa:
image

a dla części kopii zapasowej pliku Excel oto kod:

Status = swTable.SaveAsExcel(stDestinationFolder & stFileName & ".xlsx", True, False)

Z góry dziękuję

Może pochodzi z 2 kolumn ukrytych w Twojej tabeli?
A może szablon szablonu tabeli używany domyślnie?
Edycja: zobacz ten link w dolnej części:
https://help.solidworks.com/2022/english/api/sldworksapi/Save_Table_to_Microsoft_Excel_Example_VB.htm?verRedirect=1
lub jest dobrze określony:
image
Edit2: istnieją tagi dla kodu:

Jest to łatwiejsze niż obraz, ponieważ kod można skopiować i wkleić.

Dziękuję za tak szybką odpowiedź.

Dziwne jest to, że kiedy ręcznie zapisuję BOM w formacie Excela, te kolumny nie istnieją. Dlatego dla mnie problem wziął się z makra.
Sprawdziłem w nomenklaturze w Solidworks (kliknij prawym przyciskiem myszy pokaż kolumnę), żadna kolumna nie jest ukryta.

Rzeczywiście, zamierzam użyć tagów =)

Rzeczywiście, modyfikując formułę SaveAsExcel, wykluczając ukryte komórki, działa; tabela zapisana w formacie Excel nie zawiera już 2 kolumn, o których mowa.
Nie wiem, skąd się wzięły te słynne ukryte kolumny, ale mój problem został rozwiązany.

Dziękuję bardzo =D

Czy możesz udostępnić kod dla przyszłej zainteresowanej strony?
I nie zapomnij umieścić tematu jako rozwiązany.

Kod, o którym mowa: