Hallo, sorry, maar naar mijn mening is je macro geruïneerd. Inderdaad, als je opneemt, overschrijf je de vorige versie. er is geen back-up back-up op een macro voor zover ik weet ...
Veel macro doen, het is me al meerdere keren overkomen.
Ik heb een manier gevonden (niet geweldig) om dit probleem op te lossen, het is om het gewoon te openen in een andere versie van solidworks en de code te kopiëren en de userforms te exporteren als die er zijn.
Ik had het probleem op SW2016 en ik opende de macro op SW2013 (Ja, het werkt!) en ik was in staat om mijn code te herstellen.
Het lijkt mij dat door het te openen naar een ander werkstation het ook werkt.
Ik had een ticket geopend bij onze wederverkoper voor dit probleem, hij bood me aan om een Windows-KB te verwijderen die operationele problemen met SW kan veroorzaken (2014 SP4, opgelost op 2015 en 2016)
Ik slaagde erin om mijn macro zonder enig probleem te openen op een andere pc die een eerdere versie van SOLIDWORKS had (in 2011 terwijl ik aan het werk ben in 2015)
Cyril.f kunt u meer details geven over het verwijderen van de KB Windows ? (het is niet de 1e keer dat ik dit probleem heb)
@KVuilleumier, afhankelijk van de ondersteuning, kan het een aanwijzing zijn voor problemen met macro-opnames. Als de opslaglocaties zich op een "gevirtualiseerd" netwerk bevinden (wat bij ons het geval is), denk ik dat de opnameproblemen te wijten kunnen zijn aan het verversen van de server tijdens de opname (of micronetwerkverlies waar Solidworks een hekel aan heeft)
Wat de KB betreft, kon ik niet testen omdat het ingewikkeld was om de manipulaties voor elkaar te krijgen.