Macro Aangepaste eigenschappen

Hallo

Een simpele vraag

In een tekening, in een aantekening, schrijft u $PRPSHEET:"No_article" retourneert de aangepaste eigenschap "No_article" van het document (onderdeel of assemblage) dat als referentie voor die tekening wordt gebruikt.

Nu zou ik graag in staat zijn om een macro uit te voeren die mijn tekening opslaat in de map van mijn keuze in de vorm "No_article.pdf"

Ik struikel over hoe ik deze "No_article" eigenschap van het referentieonderdeel of merk (en niet de tekening) in een variabele in mijn macro kan ophalen?

De volgende code retourneert de aangepaste eigenschap No_article de tekening en niet in het referentiedocument

swCustProp.Get2 "No_article", val1, resolvedVal1

Misschien moet ik eerst de aangepaste eigenschappen van het onderdeel overbrengen naar de tekening en vervolgens die aangepaste eigenschappen van de tekening als variabele in mijn macro gebruiken als dat gemakkelijker is (maar er moet een manier zijn om het rechtstreeks te doen).

Bedankt voor je hulp

Hallo

Je vindt HIER wat je nodig hebt.

Vriendelijke groeten

2 likes

Verdomme, ik zweer dat ik op het forum heb gezocht voordat ik mijn vraag plaatste. Ik moet niet ver genoeg in de diepten van het forum zijn gegaan.

Heel erg bedankt d.roger, ik denk dat ik er nu doorheen moet komen