Onvolledige mazen van een onderdeel

Hoi allemaal

Ik heb een probleem waarvoor ik het antwoord niet op internet heb gevonden, ik wil een plaatwerkonderdeel meshen, het is geen probleem, maar er verdwijnen verschillende bladeren en dit veroorzaakt gaten in mijn mesh-model. Het probleem komt van de scheidslijnen die ik heb getrokken, want door ze te verwijderen is het gaas correct. Maar ik heb het absoluut nodig om mijn kracht in te zetten. Iemand een idee?

Bedankt

Hallo

Ik denk dat het een statische simulatie is!

Het eerste dat u moet doen, is uw gaas verfijnen en ook het gaas lokaal verkleinen door middel van lokale maascontrole.

Maar er zijn zoveel mogelijkheden (vooral in de globale instellingen omdat je blijkbaar meerdere volumes hebt) dat het moeilijk is om meer te zeggen zonder het model te zien. In het bijzonder, hoe worden de scheidslijnen gemaakt. (die ik ook vaak gebruik om lokale krachten toe te passen)

Kun je je stuk plaatsen als je niet in SW twintig twintig bent, ik heb alleen de SW 2019.

Vriendelijke groeten

2 likes

Dank u voor uw antwoord,

Ik heb uiteindelijk het probleem opgelost door mijn scheidingslijnen aan te passen, ze zijn minder representatief voor de werkelijkheid, maar nog steeds bevredigend

1 like