Hallo
Ik gebruik vaak solidworks om een mesh (STl, OBJ) te maken voordat ik deze naar Autodesk MAYA stuur.
Wanneer ik een onderdeel (SLDPRT) converteer naar een mesh-bestand (STL). Mijn mesh is willekeurig, ik kan er niet voor kiezen om polygonen van identieke grootte te maken, in dezelfde richting of wat dan ook... Dit is een probleem voor mijn berekeningen met de software die ik daarna gebruik.
Het kan zijn dat ik iets gemist heb, een optie om te controleren bij het inchecken? Een functie? Of is het gewoon niet mogelijk?
Bedankt
Guillaume
In solidworks kun je de kwaliteit van de export en dus het aantal polygonen aanpassen, maar dat is zo' n beetje alles.
Wanneer u dat doet, bestand, opgeslagen als, selecteer het STL-type en er verscheen een optieknop, de instellingen zijn er
1 like
Ja, ik ken deze optie, maar het lost mijn probleem niet op. Ik denk, zoals u al zei, dat dit de enige mogelijke aanpassing is.
Dank u voor het antwoord.
Hallo
Als je een manier hebt om door Creo te gaan, zijn er meer opties (polygoongrootte, hoeken, formaat)
Hallo
Voor de realisatie van berekeningen volgens DASAULT beveelt het systeem aan:
Een pijl van 0,2 en een steek van 5 mm zorgen ervoor dat u het minste defect heeft.