Onderhoud solidworks

Hallo

Wat is precies het principe van solidworks onderhoud?

Behoudt u het recht om eerdere versies te downloaden?

Kunt u hiermee uw solidworks up-to-date houden? onderhoud 2013 stelt u in staat om de 2014-versie te hebben?

Ik stel mezelf al deze vragen omdat de mijne aan het einde van de maand verloopt

Na ja is er het recht om te bellen om een handkost te hebben op een installatieprobleem, maar zodra we een probleem hebben (functie vergeten bijvoorbeeld) antwoorden we je, daar is een opleiding voor....

Softwareverbeteringen en -upgrades . Profiteer van automatische upgrades naar de nieuwste versies van SolidWorks-software en servicepacks. Continu verbeterde SolidWorks threads en lost snel probleemsignalen op, zelfs voor klanten.Een automatische e-mailmelding stelt u in staat om op de hoogte te blijven van BELANGRIJKE informatie, SERVICEVERZOEKEN en de nieuwste software-updates.

De technische ondersteuningsdiensten van . SolidWorks Maintenance Services biedt ondersteuningstechnieken die rechtstreeks door uw lokale geautoriseerde dealer worden geleverd. Ondersteuningsdiensten omvatten telefonische ondersteuning voor productfuncties, menuopdrachten, installatieproblemen en probleemoplossing. Uw wederverkoper kan diensten met toegevoegde waarde leveren, zoals training, ontwerpadvies, planning en maatwerk.

Knowledge base. Zoek naar een uitgebreide bibliotheek met geschreven en beoordeelde documenten (artikeltechnieken, helponderwerpen, technische tips, waarschuwingstechnieken en best practices) die op naam zijn geschreven en beoordeeld door SolidWorks-experts. Diepgaande artikelen geven u BELANGRIJKE informatie over functies, bewerkingen en oplossingen die het volledige scala aan productmogelijkheden vertegenwoordigen. Wanneer je informatie NODIG hebt, dag en nacht, kun je er zeker van zijn dat de antwoorden binnen handbereik zijn.

Rechten op suggestie voor verbetering. Uw status als SolidWorks Maintenance Subscriber stelt u in staat om verbeteringsverzoeken in te dienen op een manier die rechtstreeks van invloed is op de toekomstige ontwikkeling van SolidWorks-software. In feite zijn SolidWorks Maintenance Contract-abonnees verantwoordelijk voor meer dan 90% van de honderden verbeteringen die worden geïmplementeerd bij ELKE nieuwe SolidWorks-softwarerelease. U kunt ook uw input geven over de functies die nodig zijn voor uw eigen gebruik van het product.

Het SolidWorks-klantenportaal stelt u in staat om 24/7 juni te schakelen over een uitgebreid scala aan informatie en bronnen, waaronder:

• Controleer op de nieuwste SolidWorks-softwarereleases en servicepack-updates. 
  • Keuze toegang tot de Knowledge Base, die veel technische documenten en bronnen bevat. 
  • Visualisatie van SERVICEAANVRAGEN.
  • Rapporten over bugfixes weergeven
  • VERZOEKEN OM verbeteringen. 
  • Deelname aan discussieforums. 
  • Verificatie en registratie van uw softwarelicentie en informatie over onderhoudsverlenging.
  • Je profiel bewerken.

Nu heeft het een bepaalde prijs

Volgens sommige leveranciers maken ze je een stukje commercie /maand

de mogelijkheid om invoegtoepassingen te hebben (automatische functieverbetering)

De mogelijkheid om het product te optimaliseren via uw core business

In theorie, als het crasht, lieverd, probeert hij je te helpen en de oorzaken van het gevolg te vinden

Het beste is om de # leverancier te zien die de + geeft voor uw behoeften

Het duimt omhoog om elk jaar van versie te veranderen

Dat is wat ik denk

Maar op een fofo goed in contact met resellers 

Sommige mensen hier zouden je veel moeten vertellen +

@+ ;-)

2 likes

Dank you@gt22

SolidWorks klantenportaal stelt u in staat om 24/7 juni te schakelen Uitgebreid aanbod aan informatie en bronnen

Niet waar als er te veel mensen op het netwerk zijn:

Er is een fout opgetreden, de webpagina kan niet worden weergegeven lol

Wat is precies het principe van solidworks onderhoud?

Simpel gezegd, we zullen zeggen dat het dicht bij de garantie van uw auto ligt: u heeft een probleem, u dient het in bij uw monteur en hij repareert het of stuurt het naar de autofabrikant!

Behoudt u het recht om eerdere versies te downloaden?

Ja, download eerdere en huidige versies met servicepacks voor bugfixes.

Kunt u hiermee uw solidworks up-to-date houden? onderhoud 2013 stelt u in staat om de 2014-versie te hebben?

Als uw onderhoud "actief" is op de dag van de release van de versie, heeft u er toegang toe, dus aangezien uw onderhoud nog aan de gang is en de 2014 uit is, heeft u er toegang toe.

Na ja is er het recht om te bellen om een handkost te hebben op een installatieprobleem, maar zodra we een probleem hebben (functie vergeten bijvoorbeeld) antwoorden we je, daar is een opleiding voor....

Ik durf te hopen dat u weet dat installatieproblemen niet de enige zijn die door hotlines worden aangepakt, er zijn immers grenzen aan elke dienst, bijvoorbeeld als je het hebt over "een functie vergeten", denk ik niet dat ze weigeren je te antwoorden, ook al kunnen we je er tijdens het gesprek over de training een kleine herinnering aan geven.

Het is duidelijk dat een meldpunt geen telefonische opleidingsdienst is, dat zou contraproductief zijn en dat is ook niet het doel.

Om weer een parallel met de auto te maken, denk ik dat je je autoverkoper niet vraagt om je te leren rijden (nou ja, ik weet het, ik duw de parallel een beetje ver, sorry lol)

kortom, ik weet niet wie uw Solidworks-reseller is, maar in ieder geval is de hotline bij Axemble nog steeds erg "flexibel" op het gebied van ontwerp of andere problemen, en persoonlijk heb ik nooit geaarzeld om een solidworks-functie of een ontwerpmethode uit te leggen.

3 likes