Wat is precies het principe van solidworks onderhoud?
Simpel gezegd, we zullen zeggen dat het dicht bij de garantie van uw auto ligt: u heeft een probleem, u dient het in bij uw monteur en hij repareert het of stuurt het naar de autofabrikant!
Behoudt u het recht om eerdere versies te downloaden?
Ja, download eerdere en huidige versies met servicepacks voor bugfixes.
Kunt u hiermee uw solidworks up-to-date houden? onderhoud 2013 stelt u in staat om de 2014-versie te hebben?
Als uw onderhoud "actief" is op de dag van de release van de versie, heeft u er toegang toe, dus aangezien uw onderhoud nog aan de gang is en de 2014 uit is, heeft u er toegang toe.
Na ja is er het recht om te bellen om een handkost te hebben op een installatieprobleem, maar zodra we een probleem hebben (functie vergeten bijvoorbeeld) antwoorden we je, daar is een opleiding voor....
Ik durf te hopen dat u weet dat installatieproblemen niet de enige zijn die door hotlines worden aangepakt, er zijn immers grenzen aan elke dienst, bijvoorbeeld als je het hebt over "een functie vergeten", denk ik niet dat ze weigeren je te antwoorden, ook al kunnen we je er tijdens het gesprek over de training een kleine herinnering aan geven.
Het is duidelijk dat een meldpunt geen telefonische opleidingsdienst is, dat zou contraproductief zijn en dat is ook niet het doel.
Om weer een parallel met de auto te maken, denk ik dat je je autoverkoper niet vraagt om je te leren rijden (nou ja, ik weet het, ik duw de parallel een beetje ver, sorry lol)
kortom, ik weet niet wie uw Solidworks-reseller is, maar in ieder geval is de hotline bij Axemble nog steeds erg "flexibel" op het gebied van ontwerp of andere problemen, en persoonlijk heb ik nooit geaarzeld om een solidworks-functie of een ontwerpmethode uit te leggen.