Zoals beloofd hebben we een aantal leuke verrassingen voor je in petto, hou het platform in de gaten, er begint binnenkort een challenge...
Coralie ☀️
Zoals beloofd hebben we een aantal leuke verrassingen voor je in petto, hou het platform in de gaten, er begint binnenkort een challenge...
Coralie ☀️
Hallo
Kunnen we meer weten?
Wat bedoel je met "zal niet lang meer duren"?
Bedankt.
Fijne dag.
chic van de actie :)
@remrem geduld;)
Tot gauw
Hoi allemaal
Om je een idee te geven over de dag van de aankondiging van de uitdaging, bied ik je een klein raadsel aan:
Als overmorgen gisteren is, zullen we evenveel dagen nodig hebben om de zondag te bereiken als het ons kostte toen eergisteren morgen was, om vandaag te zijn. Welke dag is het?
Het is aan jou om ;) te spelen
@coralie het is meer lynkoa maar heel bojaren:)
anders zeg ik ergens tussen maandag en zondag :) zaterdag geen zondag nee tegen de piffe zeg ik maandag ???
Moge de kracht met je zijn.
WAN @OBI
Inderdaad, tussen de uitdaging en het raadsel voel ik me als Vader Fouras! Met minder baard;)
Humph... Technisch... Maandag als ik correct reken (Ingewikkeld na de maaltijd...)
Coolllll,
Aan de andere kant, wat zou goed zijn; is dat er een indicator is wanneer er een uitdaging of andere activiteit in mijn gemeenschap is. Zie bijgevoegde schermafbeelding
Hallo @Macros227, je hebt binnenkort het antwoord ;)
@ac 427 cobra, het is een heel goed idee dat ik ga indienen! Maak je echter geen zorgen, je zult de aankondiging van de uitdaging niet kunnen missen! We houden rekening met een bepaalde registratiedeadline zodat iedereen zich kan registreren;)
Leuke dag!
Zeg dat het is wanneer we het zullen weten :-)
Schiet op, want mijn voeten zitten in de hete kolen en het is bijzonder ongemakkelijk, vooral als het buiten 32° is! Poef poef poef !!
Hallo @Zozo_mp,
Daar kom je sneller achter dan je denkt;)
Goedemiddag en pas op voor een zonnesteek!!
Hallo @ allemaal
Hier zijn we als schildwachten die vanuit het fort, met hun ogen gericht op de woestijn, wachten op de Tartaren. Bovendien laat mijn zus Anne, die nooit iets ziet aankomen, ons zweven zoals in opgeschorte films (er hangt spanning in de lucht).
Wacht maar af, want niets is erger dan de lege pagina met instructies, maar misschien is dat de uitdaging!
Om te zien hoeveel het wachten zullen weerstaan als in "paarden zijn niet goed afgewerkt".
Alleen de kluizenaar in zijn grot is veilig omdat hij niets verwacht, de leegte vult hem.
Goed! Ik ga een dutje doen in afwachting van de wisseling van de schildwachten.
ZZZzzzzzz !!