Hallo
Ik heb vanmorgen een update gedaan van SolidWorks 2014 naar Solidworks 2015 en ik ben mijn plaatwerkgereedschap kwijtgeraakt...
Ik vraag me af of ik vergeten ben een add-on voor de installatie te selecteren, uw mening?
2015-07-10_153205.png
Hallo
Ik heb vanmorgen een update gedaan van SolidWorks 2014 naar Solidworks 2015 en ik ben mijn plaatwerkgereedschap kwijtgeraakt...
Ik vraag me af of ik vergeten ben een add-on voor de installatie te selecteren, uw mening?
Ik heb gemerkt dat de plaatwerkfunctie werkt als ik door Invoegen > Plaatwerk ga, maar mijn plaatwerkbalk blijft inactief...
Hallo, probeer met de rechtermuisknop op de balk "SCHETS" te klikken wanneer u een kamer hebt geopend en activeer de balk "TOLERIE" zodat u deze tenminste elke keer zult hebben.
In feite, het feit dat je de versie van Solidworks hebt gewijzigd, moest je de originele opties terugzetten, denk ik.
Vriendelijke groeten
Hallo
Heeft u bijgewerkt of verwijderd van de 2014 en vervolgens de 2015 geïnstalleerd?
Ik raad ten zeerste de tweede oplossing aan en niet de eerste.
@+
Voeg eenvoudig de werkbalk Plaatwerk toe.
Als je je profiel in 2014 niet hebt opgeslagen, verlies je je personalisatie toen je naar 2015 migreerde.
Klik met de rechtermuisknop op de tabbladbalk waar u "schets, mal, 3D-migratie, functies, enz... " en voeg plaatwerk toe. (Zie afbeelding)
Maar het is waar dat de 2015 zit vol met bugs.
Ik raad je aan om de 2015 parallel te installeren, zonder de 2014-versie te verwijderen.