Hallo, als ik opsla in PDF, mis ik het logo in het titelblok en regels in de naam.
Na wat gepruts met de exit-opties vond ik geen oplossing, wetende dat er op mijn vorige pc geen problemen waren.
Bij voorbaat dank
Hallo, als ik opsla in PDF, mis ik het logo in het titelblok en regels in de naam.
Na wat gepruts met de exit-opties vond ik geen oplossing, wetende dat er op mijn vorige pc geen problemen waren.
Bij voorbaat dank
Hallo
Het probleem kan te maken hebben met de voorkeuren van Adobe Acrobat Reader, controleer of het vinkje "Toon grote afbeeldingen" is aangevinkt op het tabblad Weergave in "Bewerken/Voorkeuren" van Adobe.
Vriendelijke groeten
Hoi, persoonlijk had ik soms het probleem dat afdrukken met Pdfcreator iets met me deed, aan de andere kant moest ik opslaan als... En het werkt. we hadden eindelijk het probleem opgelost, maar sorry, ik weet niet hoe... Maar als u als pdf opslaat, probeer dan af te drukken of vice versa.
Fijne dag
G.
Dank u wel heren,
D. Roger: Ja, dit vakje is aangevinkt
G.: Ja, het is door "opslaan als" te doen dat het niet werkt, maar door "Adobe af te drukken" werkt het wel
Ik zou liever opslaan in pdf
Dank u allen
Welke versie van Solidworks heb je??? Sp??? en wat is je Adobe?? Misschien is het een probleem met de softwareversie die niet compatibel zou zijn!?
Vriendelijke groeten.
Ik herinner me een mogelijk probleem wanneer een uitzicht het gebied bedekt.