Ik moet markeerplaatjes maken, ongeveer 100 stuks, elk met een ander nummer. Ik zal van elk van deze onderdelen een dxf-formaat moeten geven voor lasersnijden. Maar ik wil niet gedwongen worden om ze allemaal zelfstandig te tekenen.
Ik dacht erover om verschillende configuraties te gebruiken, maar er zijn zoveel schetsen voor nodig... kopiëren, plakken , enz.
Heb je de mogelijkheid onderzocht om blokken te gebruiken die schetsen voordelig vervangen? Omdat elk blok onafhankelijk is (zoals onderdelen), moeten we ze kunnen rangschikken alsof het stukken zijn
De blokken moeten kunnen worden gerangschikt op configuraties, maar op dit punt laat ik de kampioenen van de configuratie u antwoorden.
Er is ook de macro-optie die de info uit een Excel-bestand moet kunnen gebruiken.
Om al uw tekstconfiguraties snel te kunnen genereren, kunt u het beste configuraties doorlopen die via een Excel-tabel worden beheerd, waarbij de gewijzigde tekst wordt gekoppeld aan een variabele die zelf is gekoppeld aan de Excel-tabel. Dit onderwerp werd een paar maanden geleden al besproken om een soortgelijke reden, maar het was onmogelijk om de baan te vinden.
Om Pierre's punt te verduidelijken als je geen SW21 hebt: het is mogelijk om de schetstekst te koppelen aan een (of meerdere) custom properties. Het enige wat u hoeft te doen is de 3 (in uw geval) eigenschappen configureren die overeenkomen met elke rij.