Invoer van schetsdimensies verbergen in een VBA-macro

Hallo, ik heb een macro opgenomen die dimensies toevoegt aan een schets. Wanneer ik het opnieuw afspeel, verschijnen de dialoogvensters voor het maken van te valideren dimensies voor de gebruiker. Ik wil graag dat de waarden standaard worden gevalideerd zonder actie nadat de macro is gestart. Is er een vba-commando van het type Application.DisplayAlerts = False voor de SolidWorks VBA?
Bedankt.

Wat gebruik je, AddDimension2?

Je moet je code delen zodat we je kunnen helpen

3 likes

Oui, ci-dessous la partie du code concernée :

MyDisplayDim als object dimmen
Stel myDisplayDim in = Deel.AddDimension2(8.08569278749249E-02, 0.176508507199797, 0.002)

MyDimension dimmen als object
Stel myDimension in = Part.Parameter(« D1@Esquisse2 »)
myDimension.SystemValue = 0,2

Merci

Pas op voor macro's die zijn opgenomen in solidworks, het is heel vaak.
Ik zou graag willen @Konti voor een code sharing om uw behoefte als gevolg van uw code beter te definiëren. Voor mij is er geen nuttig dialoogvenster als het toevoegen van dimensies wordt gedaan door middel van macro.
Anders om rebuilds of andere uit te schakelen, zie 5.5, 5.6... Ga als volgt te werk om de structuur, het grafische gebied of andere methoden uit te schakelen:

2 likes

Ik denk dat het een probleem van instellingen is en dat je de optie " voer de kansen " uit te schakelen

2 likes

Hallo, heel erg bedankt. Ik heb het net getest en het werkt. Bovendien kunt u deze parameter in de code toevoegen om deze te activeren.

1 like