Binnen onze BE zijn we onlangs overgestapt op SW2020 en een shortcut die voor mij goed was op 2019 lijkt niet echt meer te werken: bij het toevoegen van constraints in een assembly is het een kwestie van gezichten tijdelijk verbergen door alt in te drukken. (Zie Geselecteerde sneltoetsen - 2020 - SOLIDWORKS Help) Ik heb al geprobeerd de installatie van SW2020 te repareren, maar er kan niets aan worden gedaan, het probleem blijft.
Hallo Niets gezien op SP-niveau dat erop zou kunnen wijzen dat er een bug was op de 2020. Dus om de instellingen te controleren. Als er een assembly is geopend, klikt u op opties → Aanpassen en vervolgens op het toetsenbordtabblad en controleert u of de instelling in orde is
Misschien een probleem met het verwijderen. Je zou een kijkje moeten nemen in het register, anders start je SW in de veilige modus (het begint met een basisconfiguratie zonder aanpassing). Als het probleem er niet meer is, komt dat waarschijnlijk omdat het een conflict in het register is (het SW-verwijderprogramma is op dit niveau vrij slecht in het opschonen van de sleutels in het register).
Als u toegang heeft tot het register, moet u de Solidworks-sleutelmap in het gebruikersprofiel verwijderen De SOLIDWORKS-registersleutel wissen - YouTube Hernoem het indien nodig naar Solidworks-Old om het voor het geval dat geheim te houden.
Ik kwam een soortgelijk probleem tegen bij het overschakelen naar Solidworks 2022. Dit werd opgelost door de " Grafische Verbeteringen " in de " Prestaties " instellingen uit te schakelen.
Maar controleer eerst het stuurprogramma van uw Vs Solidworks grafische kaart