Massa van een assemblage

Hallo

Ik probeer de massa van mijn vergadering in een lid van het Europees Parlement te laten verschijnen. Elk materiaal van de onderdelen is geïnformeerd, maar mijn massa blijft op nul. 

Is het een fout in de eigenschappen?

1 like

Hallo

Is de massa-eigenschap goed gemaakt in de assemblage?

Ik heb in de eigenschappen van de SW-Mass en sw-Material assemblage, maar ik heb een twijfel over mijn Massa, ik heb de indruk dat het niet de juiste eigenschap is

1 like

Aan de andere kant is het een assemblage met subassemblages die een massa hebben die verschijnt 

1 like

Ik heb: "SW-Mass@Quersammler 1 oben rep1. SLDASME"

Ik denk dat we de naam van de vergadering na de @ moeten toevoegen.

Maar raar, ik heb het vanzelf aangetrokken.

1 like

Wat niet mag worden uitgewist bij het aflezen van de massa in een assemblage, is om vooraf op elk onderdeel de juiste materialen in te vullen.

Als er een materiaal ontbreekt in een onderdeel, zal het uiteindelijke gewicht onvermijdelijk verkeerd zijn...

2 likes

Ik heb net getest met een assemblage gemaakt van onderdeel en subassemblage, het werkt lieve mij.

En de spelling van eigendom is hetzelfde.

Ik heb de naam van mijn assembly en de configuratie ervan.

Het punt is dat ik subassemblages met de grond heb en andere niet. 

toch heb ik een gemeenschappelijk eigendomsbestand *.asmprp, dus ze zitten allemaal in hetzelfde schuitje

1 like

@bart Het is niet verkeerd mijn gewicht is het op 0.00 .... Ja, dus het is niet waar

Maar elk stukje is ingevuld, dat is wat ik niet begrijp.

1 like

En als je naar de eigenschappen van je kamers gaat, staat de sw-massa op 0?

1 like

Probeer batcheigenschappen te gebruiken om de grondeigenschap opnieuw te koppelen aan al uw componenten, subassemblages en samenstellingen.

Nee, het is het gewicht dat mijn C gaten maakt....  

Het ergste is om assemblages te hebben met het gewicht en andere niet. Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Ik heb het nog een keer gecontroleerd en ik miste het materiaal van een 1,5x4,9 pin. Ik heb het geregistreerd toegewezen en het heeft niets veranderd

1 like

@ frederic Ik heb geen toegang meer tot mycadtools n i onderhoud sinds 1 december (het is de crisis...)

1 like

Crisis vuiligheid.

Maar het is raar, aan mijn kant, toen ik testte, heb ik het pand net op mijn eerste niveau gemonteerd.

En de mis werd weggegeven.

Heb je geprobeerd solidworks opnieuw op te starten? Of de computer?

Ik ga vastbesloten zijn om opnieuw op te starten, dus ik ga mezelf een kopje koffie inschenken.... Tot ziens (nee ik maak een grapje 2.5 s reboot, lang leve de SSD's)

1 like

Goed 4 minuten voor de koffie, maar nog steeds hetzelfde voor de massa. Ik weet zeker dat het een stommiteit is die me niet opvalt (en toch heb ik een 27 inch)

1 like

Hoi @ gerald

Heeft u in uw nomenclatuur van uw Europarlementariër een mase-kolom

Als je dat niet hebt.................... Een Mase-kolom toegevoegd

@+-))

2 likes

@gt22, ja goed idee dus als er een van de onderdelen is waarvan de massa verloren is gegaan, zal ik het zien

1 like

Om @gt22 toe te voegen, zijn de delen die de grond in de tekening blokkeren degenen waarvan de configuratienaam niet  is gewijzigd, aangezien ik de configuratie gebruik als onderdeelnummer en de beschrijving ervan.

Dus ik denk dat verschillende delen met dezelfde naam conflicteren en de bewerking van de grond blokkeren

1 like

@ Gerald

Dus je hebt je probleem opgelost van de identificatie die het takje schroeft ;-))

@+ ;-))

1 like