Witam, jestem fred i mam ~ 10 lat doświadczenia w aeronautyce/rozwoju produktów kosmicznych. Jestem nowicjuszem na stronie, ale mam za sobą autocad, siemens nx, catiav4, v5 itp., Jeśli liczyć moje wykształcenie, mam za sobą autocad, siemens nx , v5 itp.
Cóż, jak każdy dobry nowicjusz, nie zapomniałem poszukać w wyszukiwarce forum przed zadaniem pytania.
Mam listę elementów w programie Excel 2013 z macierzą X, Y, Z, powiedzmy 100 elementów dla macierzy 400-komórkowej
Chciałbym zaimportować tę matrycę do aplikacji catia v5 ~ r19 r20, aby szybko uzyskać pusty Catproduct z listą widoków z adnotacjami zatytułowaną zgodnie z pierwszą kolumną mojej macierzy 400 komórek.
Jak to zrobić??!!? (poza pisaniem go obszernie za pomocą kompasu)
Nawiasem mówiąc, jestem francuskim Kanadyjczykiem, więc uspokój się z twoim leksykonem Akademii Francuskiej 2015. Mów do mnie po francusku, proszę
"Mam listę elementów w programie Excel 2013" lista nazw części wraz z macierzą ich położenia w X,Y,Z (czy to wszystko??).
Zrobiłem to już tylko dla punktu położenia, w sposób zbliżony do tego z linku @gt22 (patrzę, jak to może wyglądać dla układów współrzędnych (oś układu) lub macierzy położenia.
Czy to jest to, czego szukasz? Czy masz listę (system osi) nazwaną i umieszczoną jako lista swoich elementów?
Czy możesz umieścić plik Excel jako załącznik?.
REDAGOWAĆ:
Oto przykład ustawień CATIA w celu zdefiniowania "Standardowego" układu współrzędnych i dołączenia jednego z formatów tabeli Excel dla konfiguracji oraz pliku txt dla nazwy.
Nie mam dostępu do właściwości " nazwa oznaczenia miejsca", więc nie mogę jej modyfikować za pomocą Excela (możesz kontynuować z nazwą chgmnt dzięki importowi pliku "txt" dla publikacji (oczywiście oznacza to wskazywanie po kolei każdego oznaczenia miejsca).
Jeśli ma zostać odtworzony, lepiej przejść przez makro.