Pozycjonowanie plików Matice.xls a plików widoku z adnotacjami

Witam, jestem fred i mam ~ 10 lat doświadczenia w aeronautyce/rozwoju produktów kosmicznych. Jestem nowicjuszem na stronie, ale mam za sobą autocad, siemens nx, catiav4, v5 itp., Jeśli liczyć moje wykształcenie, mam za sobą autocad, siemens nx , v5 itp.

Cóż, jak każdy dobry nowicjusz, nie zapomniałem poszukać w wyszukiwarce forum przed zadaniem pytania.

Mam listę elementów w programie Excel 2013 z macierzą X, Y, Z, powiedzmy 100 elementów dla macierzy 400-komórkowej

Chciałbym zaimportować tę matrycę do aplikacji catia v5 ~ r19 r20, aby szybko uzyskać pusty Catproduct z listą widoków z adnotacjami zatytułowaną zgodnie z pierwszą kolumną mojej macierzy 400 komórek.

Jak to zrobić??!!? (poza pisaniem go obszernie za pomocą kompasu)

Nawiasem mówiąc, jestem francuskim Kanadyjczykiem, więc uspokój się z twoim leksykonem Akademii Francuskiej 2015. Mów do mnie po francusku, proszę

Fred

1 polubienie

Zobacz ten samouczek, jest w języku angielskim, a nie w akademickim francuskim z 2015 roku ;-)

https://grabcad.com/questions/tutorial-excel-to-catia-how-to-create-import-points-in-catia-by-their-coordinate-existed-in-an-excel-file

Witam naszych kanadyjskich kuzynów

@+ ;-)

1 polubienie

Witam:

"Mam listę elementów w programie Excel 2013"  lista nazw części wraz z macierzą ich położenia w X,Y,Z (czy to wszystko??).

Zrobiłem to już tylko dla punktu położenia, w sposób zbliżony do tego z linku @gt22 (patrzę, jak to może wyglądać dla układów współrzędnych (oś układu) lub macierzy położenia.

Czy to jest to, czego szukasz? Czy masz listę  (system osi)  nazwaną i umieszczoną jako lista swoich elementów?

Czy możesz umieścić plik Excel jako załącznik?.

REDAGOWAĆ:

Oto przykład ustawień CATIA w celu zdefiniowania "Standardowego" układu współrzędnych i dołączenia jednego z formatów tabeli Excel dla konfiguracji oraz pliku txt dla nazwy.