Om verschillende eigenschappen op elk folio (of blad) weer te geven, gaat u naar de bladeigenschappen (klik met de rechtermuisknop op het tabblad) en kiest u onderaan "Toon eigenschappen voor..." " zie bijgevoegde afbeelding.
Om verschillende eigenschappen op elk folio (of blad) weer te geven, gaat u naar de bladeigenschappen (klik met de rechtermuisknop op het tabblad) en kiest u onderaan "Toon eigenschappen voor..." " zie bijgevoegde afbeelding.
Hiermee worden alle aangepaste eigenschappen van de ruimte in de selectieweergave gebruikt.
Dus ik loop het risico andere informatie in mijn cartridge te verliezen, toch?
"Het gaat alle aangepaste eigenschappen van de kamer gebruiken in de selectieweergave.
Dus ik loop het risico dat ik andere informatie in mijn cartridge kwijtraak, toch?"
Je kunt het proberen, maar ik denk dat het alleen de aangepaste eigenschappen van de configuratie nodig heeft als het is ingevuld, anders neemt het de onderdeeleigenschappen over.
Ik zal zien, maar het gebeurt vaak om meerdere assemblages op dezelfde FOLIO te hebben.
Anders wordt het een macro met een vervolgkeuzelijst en zou ik alleen van toepassing zijn op het huidige folio. Sterker nog, waarom een drop-down lijst? Dit is om absoluut dezelfde waarde te hebben op al onze plannen (Update / min - AISI-code ect).
Het voorkomt ook dat u het met de hand typt en ook tijd verspilt...
Ik zou ook een lijst kunnen maken van de titels van de folio's en het materiaal dat in het titelblok ernaast staat weergeven (om al mijn folio's in één oogopslag te kunnen bekijken) en dat in dezelfde macro.