Mechanisch gelast: annotatie

Ik heb een klein probleem met mijn mep'er voor mechanisch lassen onder SW12.

Zoals eerder gezegd, moet ik elk lichaam in detail beschrijven. Om ze te identificeren, zou ik graag het artikelnummer en de beschrijving in de vorm van een enkele notitie willen hebben.

Hoezeer ik er ook in slaag om de beschrijving te krijgen, er is geen manier om het nummer te krijgen.

Momenteel maak ik een ballon die de beschrijving aanroept en ik stel de pijl niet in, deze notitie kan worden bewerkt om tekst toe te voegen, maar er is geen manier om het artikelnummer toe te voegen.

Hoe doe je dat?

Bedankt

Ik denk dat er een bug is die altijd heeft bestaan.

Van mijn kant, wanneer ik deze stap moet doen, volg ik een specifieke procedure.

1- Een weergave invoegen zonder de schaal te wijzigen

2- Voeg een stuklijst toe

3-Voeg de automatische bubbel in door in "bubbeltekst" het artikelnummer te kiezen.

Dan hoef je alleen maar de nomenclatuur te verbergen en logischerwijs is alles in orde.

1 like

Dit deel is goed, het is wanneer ik elk stuk wil detailleren.

Dus het maken van de weergave, het selecteren van het lichaam, het ziet er als volgt uit:

op deze manier verkregen (in feite is het in feite een bubbel):

Ik had graag willen laten zien: "Bewijsstuk 2: kurk".

Wat paradoxaal is, is dat als ik mijn bubbel maak met een aangepast eigenschap/artikelnummer, het niet werkt.

Is het beschrijvingsvak ingevuld in de persoonlijke eigenschappen van dit onderdeel?

Zie de PJ...

Dus aan de top wat ik heb, gemakkelijk.

onderaan, wat ik zou willen, het nummer is dat van de kolom nr.ARTIKEL van de tabel.

Als ik de bubbel valideer zoals op mijn opname, is de bubbel leeg terwijl ik dezelfde methode heb gebruikt, maar met de eigenschap die 6 regels hoger ligt om de naam van het lichaam te krijgen.

mecano-soude.jpg

Ik denk dat het artikelnummer in een andere vorm op het plan aanwezig moet zijn om te worden aangeroepen. Het lijkt mij dat de n van lidwoord geen intrinsieke eigenschap is. Het is een bubbel die gekoppeld is aan het plan. Je moet dus ofwel met het artikelnummer bubbelen of het in een nomenclatuur laten verschijnen.

Als uw "artikel n"-ballon zich in uw overzicht bevindt, verschijnt deze in de annotatie wanneer u het tekstvak bewerkt en op de genoemde ballon klikt.

1 like

Is het zoiets dat je wilt?

Ik heb de bubbel toegevoegd, vervolgens heb ik een annotatie geplaatst door tijdens het bewerken op de bijbehorende ballon te klikken.

U kunt de ballon vervolgens verbergen als u dat wilt en tekst en eigenschappen aan uw notitie toevoegen.

sans_titre.png
3 likes

@Bart. Een foto is meer waard dan een lange toespraak.

Dit is de weergave van mijn laatste bericht:)

Ah, sorry Pierre

Dit deed ik thuis met een helder hoofd. Ik had je bericht niet gelezen... ^^

Ik geef altijd de voorkeur aan afbeeldingen of video's, het is + vertellend =)

1 like