Hallo @ All en @ All
Kleine PB
Ik moest een fout maken en nu heb ik de tools die zichzelf de hele tijd maskeren
Hoe zorg je ervoor dat het bevroren blijft zoals op de foto.
Met bevroren bedoel ik dat als ik "assemblage" selecteer, alle icoontjes zichtbaar blijven zolang ik niet iets anders selecteer zoals "schets" of "Evalueren" bijvoorbeeld.
Bij voorbaat dank

probleme_menu_furtif.jpg
Hoi @Zozo_mp
Voor deze maskerproblemen, nu we ze niet meer hoeven op te zetten, vallen ze het menu aan :-)
Om de sluiter permanent te laten verschijnen is er een klein stipje om de hoogte van het scherm in te stellen om het weer uit te klappen
Vriendelijke groeten
menu_furtif.jpg
Hallo @Pierre S
MDR!
Nou, euh! dat is het probleem niet ;-) ;-) Ik heb het over de bovenste tabbladen zoals op de foto
Als ik op het werkgebied klik, verdwijnen de bijgevoegde pictogrammen (inbegrepen) in het tabblad "Functie"
Als gevolg hiervan moet ik opnieuw op Functie klikken om de pictogrammen weer te laten verschijnen.
Vriendelijke groeten
[HS aan]
Na stealth-vliegtuigen zijn hier de stealth-functies
Er is nu een spellingcontrole in Lynkoa, behalve dat deze de ene keer verschijnt en de volgende keer niet.
Het moet een variant zijn van: hij rent, hij runt de fret, hij is er geweest, hij komt er NIET meer terug!
of variant van een kans bij het krabben, een kans bij de loting.
RHOodudiiou! Nou, het heeft nog steeds de pb van berichten die niet worden verzonden en die verloren gaan als je niet de reflex hebt om op Ctrl C te drukken voordat je het bericht verzendt
[HS /Uit]
1 like
Hoi @Zozo_mp
Ik had niet op de juiste plek gekeken, maar het principe is hetzelfde. Om de stang te bevestigen, zit er een kleine punaise in de rechterhoek.
Vriendelijke groeten
menu_furtif.jpg
2 likes
@Pierre S
Bedankt, dat is het! ;-)
Bug van punaise hoe ik in staat was om dit kleine gizmo aan de andere kant van het scherm aan te raken ;-)
Vriendelijke groeten
@Zozo_mp
Waarschijnlijk heb je op de reductie chevron geklikt toen je een raam wilde sluiten en bam.
Vriendelijke groeten
1 like