MEP-bubbel onder assemblage met de naam van de assemblagestuklijst

Hoi allemaal

Dus ik heb een vergadering waarin ik sub-assemblages heb gemaakt, zodat het gemakkelijker is om te vertegenwoordigen in MEP.

Ik zou graag de bubbels willen die ik in de Europarlementariërs van de subassemblages heb geplaatst, het nummer van de bubbels komt overeen met het nummer van de nomenclatuur van de subassemblage (1.1 als het het eerste deel van de eerste subassemblage is).

Ik wil geen nomenclatuur hebben die niet in assemblage is, maar een algemene nomenclatuur die verwijst naar de onderdelen in mijn subassemblages.

Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest in de uitleg.

Dank u voor uw hulp.

Florian

CORRECTIE VAN DE 2E ALINEA:

Ik zou graag de bubbels willen die ik in de EP-leden van de subassemblages heb geplaatst, het aantal bubbels komt overeen met het nummer van de nomenclatuur van de assemblee (1.1 als het het eerste deel van de eerste subassemblage is).

Assemblagestructuur en ballonnen in een stuklijst

U kunt een stuklijst uitvouwen om de structuur van de assemblage te onderzoeken. Voor modellen met ballonnen wordt de kolom met de assemblagestructuur voorafgegaan door een lijst van ballonnen per onderdeel.

Er wordt een grafisch voorbeeld weergegeven voor elk item in een stuklijst wanneer u de muisaanwijzer op het pictogram in de kolom Assemblagestructuur plaatst. Als u geen voorvertoning van een onderdeel ziet wanneer u de muisaanwijzer op het symbool plaatst, opent u het onderdeel, slaat u het op en plaatst u de aanwijzer opnieuw op het pictogram.

Niet-uitgevouwen stuklijstEen uitgevouwen stuklijst die de assemblagestructuur en een overzicht weergeeft.
1 like

Wat ik zou willen doen door het voorbeeld van de tebleau te nemen, is een lid van het Europees Parlement te maken met subassemblage 9 en wanneer ik een bubbel naar de delen van de subassemblage wijs, zou ik graag zien dat 9.1, 9.2, 9.3 enz. zijn gemarkeerd. en niet 1, 2, 3 etc.

Ik denk dat het zou kunnen worden gedaan door de eigenschap ARTIKEL N° van de algemene nomenclatuur in het Europees Parlement van de subvergadering te krijgen, maar ik kan deze eigenschap niet vinden.

Ik heb het uiteindelijk gevonden door alle mogelijke opties te doorzoeken:

Klik met de rechtermuisknop op de weergave > Eigenschap > kies de stuklijst voor de algemene vergadering

In ieder geval bedankt voor je hulp gt22

Ik heb het uiteindelijk gevonden door alle mogelijke opties te doorzoeken:

Klik met de rechtermuisknop op de weergave van de subassemblage > Eigenschap >  vink "Ballontekst koppelen aan de opgegeven tabel" aan, kies de stuklijst uit in "Ballonnen" de algemene vergadering

1 like

Hallo 

Ik zou mezelf een nieuwe vraag willen stellen met betrekking tot dit onderwerp.

In mijn geval zou ik (als we het voorbeeld van de SW-help nemen) subset 9 willen bubbelen.

Maar aangezien de voorruit aan een onderdeel is bevestigd, kan ik alleen 9.1, 9.2 of 9.3 krijgen

Heeft u een oplossing? 

Bedankt

1 like