Europarlementariër in herstelstatus

Als ik een tekening heb die bevroren is in de hersteltoestand, wat kan ik dan doen zodat ik kan blijven werken of dat mijn tekening weer normaal wordt ?? Bedankt!!

Ik denk dat het meer een deel is dat in een staat van herstel verkeert en geen lid van het Europees Parlement (ik zie niet in hoe we dat kunnen zijn)

Een screenshot is welkom

2 likes

HALLO

Zelfde als FUZ3D; het is niet mogelijk om een lid van het Europees Parlement in een staat van herstel te hebben zonder dat het onderdeel of de assemblage zo...

1 like

Ik denk dat u het pictogram kent waarmee u uw Europarlementariër kunt updaten na een verandering in de vergadering.

Dit ben ik enigszins verrast omdat het mij al is overkomen (zeer zelden is het waar) zonder zeker te weten dat ik het kan ontgrendelen met het beroemde pictogram. Als dit gebeurt, doe ik de MEP opnieuw, anders groeit er haar in mijn schedel  :-)

1 like

Hallo

het is mij ook een of twee keer overkomen, ik speelde de taakbeheerder om SW te onderbreken, vervolgens SW opnieuw op te starten en mijn MEP opnieuw op te starten; Ik kon niets anders vinden... Sorry.

1 like

Hallo

Eindelijk vond ik dankzij je aanwijzingen ... wat er eigenlijk gebeurde, is dat mijn tekening niet beschikbaar was omdat er een deel werd herbouwd (zelfs als het gesloten was en ik SW opnieuw was begonnen ). Dus ik moest elk onderdeel van elke subassemblage van mijn hoofdassemblage openen. Bedankt allemaal ;-)