Ik heb een probleem onder de draadtekening; De opties zijn aangevinkt in Trimmen, maar de draden verschijnen helemaal niet op mijn weergaven. Ik kan dus alleen het voorbeeld van de boorafmeting weergeven :D ia 4.2 voor een M5-schroefdraad
het komt nogal eens voor dat het prutsen met de draadannotatie op de 3D het probleem op de 2D oplost (de draadannotatiefunctie in de as wordt opnieuw bewerkt)
Hallo, het komt vaak voor dat de kranen niet meer worden weergegeven in MEP. U kunt altijd "vals spelen" door uw beoordelingswaarde te vervangen door een aangepaste waarde (zie PC). Misschien bespaart u uw tijd.
Het gebeurt inderdaad, maar minder vaak ben ik in SW 2020 SP4.
een oplossing kan worden gerepareerd door een MEP normaal te openen, en als de weergave niet wordt weergegeven, moet u de 3D openen door op de betreffende weergave te klikken en na het openen van de 3D, deze sluiten zonder op te slaan.
En als dat niet werkt, moet je naar de functie voor getapte gaten gaan en controleren of de draadweergave is geselecteerd, zo ja, selecteer de juiste weergave, zelfs als deze is geselecteerd, selecteer een andere en selecteer vervolgens de juiste opnieuw, sluit vervolgens de 3d door op te slaan.
Ik kan geen screenshot maken omdat mijn pc wordt verwerkt.