Hallo
Ik heb een groot probleem met mijn tekeningen, het is een nogal complex geheel dat een gebouw en netwerken van buizen, kanalen samenbrengt...
Om ervoor te zorgen dat mijn klanten en wij elk netwerk op de tekeningen beter kunnen visualiseren, heb ik per plan verschillende weergavestatussen gemaakt die ik wil uitvoeren. Mijn methode is eenvoudig: ik zet alles wat ik niet wil markeren in verwijderde verborgen randen en wat ik wil markeren, zet ik in Randen in de gearceerde afbeeldingsmodus. Ik voeg de annotaties en de ribben toe die goed gaan en dat is alles.
Mijn probleem is dat wanneer ik in PDF wil afdrukken of op de plotter wil afdrukken, een van de netwerken van mijn gebouw (altijd hetzelfde netwerk) in de Edges in de schaduwbeeldmodus komt te zetten. Als ik niets afdruk of opsla als PDF, bevindt dit netwerk zich in de modus Verborgen randen verwijderd. Zodra ik wil opslaan als een PDF of print, verschijnt het netwerk wanneer het niets te maken heeft met deze plannen.
Ik heb geprobeerd de weergavestatussen te verwijderen, ze daarna opnieuw te definiëren, ik heb geprobeerd alle schijn van dit netwerk te verwijderen dat is ingebed in mijn leden van het Europees Parlement, er is niets aan te doen... Het probleem is dat we in de fase komen waarin ik verondersteld word TQC-plannen in te leveren en de DOE te monteren... En ik maak me echt zorgen over deze bug, ik kan het me niet veroorloven om zulke plannen in te leveren...
Ter informatie, dit probleem is recent, het is pas een maand verschenen, voordat ik geen problemen van dit soort had!
Alvast bedankt voor de antwoorden die je me eventueel zou kunnen geven!
Cdt
Joss