MEP - SmartProperties - verdwijnend symbool

Hallo

Ik heb mijn lijst met oppervlaktebehandelingen voor smartproperties opgesteld in een .txt document.

Ik had "+" gezet als er meerdere behandelingen zijn en het werkte heel goed, sinds vanmorgen is de "+" verdwenen. Zou je zijn waarom?

Ik heb de instellingen gecontroleerd en alles is in orde.

Ik voeg een kleine foto van het probleem bij.

Bedankt en een fijne dag verder,

Astrid

traitement.png

Bondsoir

Heb je een idee van alles wat er tussen voor en na had kunnen gebeuren. Informatie verdwijnt niet zomaar omdat een collega zijn grisgris heeft laten prikken of het is gemarteld.

Je moet het onderzoek uitvoeren en soms (vaak) is het iets heel eenvoudigs. Is uw TXT-document woord? Of uit een andere bron?

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

Tussen voor en na begrijp ik dat er een nacht was, misschien een storm of twee, maar wat was er nog meer?

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

Er was niets bijzonders, misschien een update die ik niet heb gezien.

Het .txt document is het meest eenvoudige tekstdocument en ik ben een van de enigen die het gebruikt en bijwerkt, en de "+" verdween toen ik een verwerking toevoegde.

Vriendelijke groeten

traitement_txt.png

Hallo

Net als alle andere moet er iets zijn geweest.

Spoor 1 Maj van MyCad tools> zie met de hotline

Track 2 Update van het bestand (zie met een andere codering zoals UTF8 van het tekstbestand als het iets verandert)

Track 3 je maakt een nieuw menu om te zien of het werkt in de nieuwe -> zo ja, het komt uit je bestand, zo nee, het komt van smartproperties en daar moet je zien om het bij te werken of Hotline

Hallo;

Heb je de lijst met verboden tekens in Smartproperties gecontroleerd?

Hallo

Ja, er is niets gecontroleerd, ik zal proberen een menu opnieuw te maken zoals Sbadenis zei.

Bedankt

traitement_sw.png