Je zou ze op lagen kunnen zetten: bij index A of 0 zouden deze lagen verborgen zijn en zou je ze kunnen laten zien als de index passeert.
Het is snel te doen, als je vergeet het weer te geven, denk ik dat je hint ook wordt herhaald in je cartridge, dus niet al te veel risico.
Alternatief, maar dat kan :) "choqueren" Toon alleen een beschrijving van de laatste revisie. Dit houdt in dat u niet langer de volledige revisiegeschiedenis van uw plan heeft, maar alleen de laatste evolutie. Maar je moet er wel klaar voor zijn om dat te horen (gewoontes zijn hardnekkig...), en een revisiegeschiedenis bijhouden in pdf bijvoorbeeld of in een SGDT.
Edit: of een minder extreme oplossing die we met @flegendre hadden ingevoerd, om de revisiebeschrijvingen te beperken tot 4 weergegeven. Het was in orde: ---A --AB -ABC ABCD ACDE ADEF... het werd beheerd met EPDM, maar het moet wel haalbaar zijn met SmartProperties.
Maar ik denk dat de eerste optie, laagjes, goed bij mij past^^
Ik geef toe dat de andere twee verleidelijk zijn als het aan mij lag, maar hier zal ik de klanten en de baas dat moeten laten horen en ik betwijfel ten zeerste of ze klaar zullen zijn om hun gewoonten te veranderen!