Mijn lay-outwijzigingen worden niet opgeslagen

Ik verander mijn lay-out om op schaal 1 te printen; 1 en liggend afdrukken in plaats van portret en ik klik op voorbeeld, er gebeurt niets.

Heb je alsjeblieft een aanwijzing om mij ten huwelijk te vragen?

Is een printer goed geselecteerd?
Standaard vinkjes moeten worden aangevinkt in de keuzes, maar dit is niet het geval, wat verrassend is:
image

2 likes

Hallo Fouteux1959,
Aan mijn kant met SW2022SP4 werkt het als volgt =>
MEP
Succes, @+.
AR.

Bedankt voor je antwoord, mijn sw 2015 versie en als ik op preview klik gebeurt er niets

mise en page1

Ik begrijp dat de preview niet werkt.
Ik zie geen printer in de lay-outbanner:
image
Terwijl dat in mijn versie of @A_R's versie wel het geval is.
Heb je een printer geïnstalleerd en functioneel op dit werkstation?
Is het goed geselecteerd in de vorige stap?
Je screenshot lijkt me vreemd, geen afmeting breedte Hoogte (die van het geselecteerde A4), vandaar het verzoek op de geselecteerde printer.

1 like

Ik heb de stuurprogramma's van mijn printer opnieuw geïnstalleerd en getest, maar de naam van mijn printer zou eigenlijk rechts van de woordindeling moeten verschijnen, en als ik op voorbeeld klik, gebeurt er niets

Als u afdrukt (zonder voorbeeld), werkt het dan?
Verandert er iets door een virtuele printer (zoals pdf creator) te installeren en te selecteren?

2 likes

Allereerst moet u standaard ten minste één systeemprinter installeren in Windows. Je zult zien dat het beter zal werken. Print je goed met je andere software (EXCEL, ...)?

2 likes

Ok fauteux1959,
Ik herinner me dat het stotterde in deze versie uit 2015.
Ik gebruik bijna geen afdrukvoorbeelden meer.
… Geen andere oplossing voor mij.
Succes, @+.
AR.

1 like

Wat ik me @A_R herinner, is dat het inderdaad de versie was die ik moest vermijden, het zat inderdaad vol met bugs (voor mij 2014->2016).
Voor degene van het overzicht onmogelijk met de gegeven informatie om te zeggen of het dat is of iets anders.

1 like

Hallo

Wat het andere onderwerp betreft, het ruikt naar het W10/SW2015-conflict

3 likes