Ik heb een klein probleempje, als ik een slimme component wil maken, laat de beheerder me een bericht zien met de tekst:
"Een onderdeel dat bibliotheekfuncties bevat, kan niet als bibliotheekfunctieonderdeel worden geregistreerd"
Het vreemdste is dat ik het in dezelfde assemblage deed voor een ander onderdeel en dat alles normaal werkte... (Aan de andere kant, op de eerste die werkte, kon ik hem niet in een andere assemblage plaatsen met zijn slimme functie)
Bedankt voor het verduidelijken van mijn grijze gebieden!
Ja, helaas werk ik aan een vertrouwelijk project, dus ik kan geen tastbare ondersteuning bieden voor mijn probleem.
Nee, dat is het niet :/ Ik plaats eerst mijn (in eerste instantie niet-slimme) component in mijn ASM en maak deze vervolgens slim met "Create a smart component":
- door het te selecteren
- door een component te selecteren (of niet)
- door de slimme functie te selecteren die u eraan wilt koppelen (het doel van een intelligente component)
Waarna ik de bewerking valideer in de "smart component" property manager, en me een foutmelding geef die ik helemaal niet begrijp:
- "Een onderdeel dat bibliotheekfuncties bevat, kan niet als bibliotheekfunctieonderdeel worden geregistreerd."
Daar heb je het, ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest, ik ben echt geïrriteerd wetende dat de operatie werkte op een vrouwelijk onderdeel van een 3,5 mm-jack. Het onderdeel waarmee ik de handeling probeer te herhalen is een potentiometer met een schroefdraad om de behuizing en het elektronische bord stevig te maken.