Het is niet onmogelijk dat het afkomstig is van de laatste update van win10.
Ik had een soortgelijk geval onder SW2019 en het ging nu naar het register om het Temp-bestand naar SW te wijzigen. (het pad zou tijdens de Shift zijn veranderd)
Ik voeg voor het geval dat de afdruk van het register wordt bijgevoegd.
In feite is het om het lange standaardpad van de SW / journaalmap te vervangen dat we vervangen door een pad dat normaal gesproken alle pc's hebben, d.w.z. de C:\temp
Wat is de relatie tussen het pack-office en Solidworks, vooral dat je aangeeft (365 rond 2009)
365 zou meer op 360 lijken en rond 2009 zou 2019 zijn ;-) ;-)
Dus hoe speelt het pack-office op de sluiting van SW, wetende dat uitwisselingen in wezen alleen in een neerwaartse stroom worden gedaan (SW naar Word voor automatische rapporten, misschien VBA. Excel naar stroomopwaartse en stroomafwaartse stromen).
De vraag is niet onschuldig, want we hebben veel problemen gezien met betrekking tot de oude versies van W7 tot W10 en als het hetzelfde is voor het officepack, zou het interessant zijn (voor al onze collega's) om de ins en outs van deze configuraties te kennen)
Ik zie het verband niet tussen het officepack en dit Solidworks-sluitingsprobleem, maar het feit blijft dat na deze update de solidworks-sluitingsproblemen niet meer zijn verschenen.
Let op: Tot nu toe wordt het gebruik van Office 365 niet officieel ondersteund door SW (wat vrij logisch is omdat Microsoft deze suite blijft updaten zonder dat de gebruiker daar iets voor kan doen). Dus eigenlijk werkt het, maar het kan van de ene op de andere dag crashen na een automatische update.
Op een gegeven moment hadden we SW2014 en office 365 en het was duidelijk dat de 2 elkaar helemaal niet leuk vonden (frequente crashes zodra een familie van kamers wordt geopend).
Geef de voorkeur aan de installatie van een standalone die officieel wordt ondersteund door solidworks, zoals Office 2019 onder SW2020